Adam S. 0 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Import Faktur zakupu - synchronizacja asortymentu Jest jakas mozliwosc przy importowaniu faktur do subiketa z pliku epp aby importowany towar z faktury synchronizowal sie (wyszukiwal z asortymentu subiketa) inaczej niz poprzez symbol ? np. poprzez indeks sprzedawcy lub kod dostawy ? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Import Faktur zakupu - synchronizacja asortymentu Nie ma możliwości synchronizacji asortymentu po kodzie dostawy. Jakby mógł Pan przybliżyć, co dokładnie ma Pan na myśli pisząc o indeksie sprzedawcy, np. na podstawie schematu pracy w Pana w firmie. Link to postu
Adam S. 0 Napisano 28 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Import Faktur zakupu - synchronizacja asortymentu (edytowane) Powiedzmy, ze zamawiam towar przez internet a nastepnie pobieram fakture zakupu w formacie epp ze strony zakupionego towaru. Teraz moge ja przepisac do subiketa, jednak zalezy mi na automatycznym imporcie. Wybieram import jak na Pana zrzucie ekranu - teraz jednak sposob synchronizacji poprzez symbol mi nie pasuje, poniewaz prowadze inną symbolike towaru niz dostawca (gdy probowalbym dodac fakture w ten sposob tworzy mi duplikat w asortymencie z symbolem dostawcy). Moze istnieje opcja gdzies w asortymencie, gdzie moge dodac np symbol dostawcy ? Probowalem dodawac symbol dostawy w Asortyment>Dostawy>Kontrahent (symbol u dostawcy), jednak nadal nie synchornizowaly mi sie asortymenty. Edit. W pierwszym poscie mialem na mysli kod dostawcy a nie kod dostawy Edytowane 28 Listopada 2017 przez Adam S. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Import Faktur zakupu - synchronizacja asortymentu Proszę sprawdzić, czy firma wystawiająca fakturę sprzedaży jest w kartotece Klientów, czy posiada wprowadzony numer NIP oraz w zakładce Handel w sekcji Dostawy, czy jest uzupełniona odpowiednia Nazwa towaru oraz Symbol. Jeżeli wszystkie dane są uzupełnione proszę spróbować ponownie dodać fakturę zakupu wybierając Sposób synchronizacji - Symbol u nadawcy pliku. Link to postu
Adam S. 0 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Import Faktur zakupu - synchronizacja asortymentu Dziekuje, dziala. Mialem problem z NIP klienta w epp i dodawalo go na nowo przy wprowadzaniu faktury zakupu Link to postu
Polecane posty