Magdalena Kasińska 0 Napisano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 w problemy z drukowaniem w wersji 1.62 HF1 Witam, Po instalacji wersji 1.62 HF1 nie można nic wydrukować. Pojawia się błąd, a program zostaje zamknięty. Dotyczy programów: Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant, Biuro. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 w problemy z drukowaniem w wersji 1.62 HF1 Jaki błąd się pojawia? Proszę dokładnie opisać co się dzieję. Link to postu
Magdalena Kasińska 0 Napisano 14 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 w problemy z drukowaniem w wersji 1.62 HF1 (edytowane) Np. w Rewizorze w sekcji "dekretacja i księgowanie" - stoję na dokumencie i klikam drukuj. Pojawia się okienko drukowania a w momencie kliknięcia "drukuj" program się zamyka. screen jak niżej. I kolejne okienko to już informacja o błędzie krytycznym i pytanie czy chcę otworzyć ponownie ten program. Więc w sumie to nie wiem jak dokładnie opisać ten problem. Dodam, że przed aktualizacją drukowanie działało normalnie. Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez Magdalena Kasińska Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2020 w problemy z drukowaniem w wersji 1.62 HF1 I rozumiem, że tak dzieje się przy próbie jakiegokolwiek wydruku? Na jakim Windowsie Pani pracuje? Proszę spróbować założyć nowy podmiot w wersji demonstracyjnej z danymi przykładowymi i sprawdzić czy też pojawia się ten problem. Link to postu
Magdalena Kasińska 0 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 w problemy z drukowaniem w wersji 1.62 HF1 Windows 10. Ale na różnych komputerach z różnymi wersjami Windows 10 i Windows 7 tak się dzieje. Jakikolwiek wydruk. Na nowym podmiocie także. Zakładałam nowego Klienta już po instalacji aktualizacji. Ten sam problem. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 w problemy z drukowaniem w wersji 1.62 HF1 (edytowane) Proszę w takim razie usunąć aplikację InsERT, zainstalować wszystkie aktualizacje Windows'a i ponownie zainstalować pakiet InsERT. Tutaj temat e-Pomocy opisujący tę czynność. Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez Kamil Goleń Link to postu
Polecane posty