Jakub Kazuś 0 Napisano 23 Września 2020 Udostępnij Napisano 23 Września 2020 w Cykliczne powiadomienia dla klientów Dzień Dobry, Mimo odznaczonej opcji wysyłania powiadomień do klientów oraz usunięcia maila do powiadomień, klienci ciągle otrzymują maile o: - zbliżającej się dacie zapłaty za podatki - wysyłce danych na portal biura - etc Jak mogę te powiadomienia definitywnie wyłączyć? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 24 Września 2020 Udostępnij Napisano 24 Września 2020 w Cykliczne powiadomienia dla klientów (edytowane) Dzień dobry, dla klienta, dla którego występuje problem proszę wejść w podgląd Portalu Biura (menu Otwórz Portal Biura Klienta) i sprawdzić, czy powiadomienia e-mailem są włączone. Klient bowiem ma możliwość włączenia powiadomień mailowych niezależnie od biura (w momencie, gdy biuro ma je wyłączone). Jeżeli natomiast również u klienta są one wyłączone, proszę o przesłanie danych chociaż jednego klienta, dla którego ten problem występuje wiadomością prywatną. Wystarczy NIP. Jest niezbędny do diagnozy problemu. Edytowane 24 Września 2020 przez Katarzyna Tubielewicz Link to postu
Polecane posty