Marcin Krzemień 4 Napisano 19 Października 2020 Udostępnij Napisano 19 Października 2020 w Dane OCR Dzień dobry. Gdy wczytuję fakturę z PDF to pojawiają mi się dane OCR i wszystko działa OK. Gdy klient umieści fakturę w portalu biura, to mam ją widoczną na liście w zakładce dokumenty, ale nie posiada ona danych OCR i po kliknięciu na wprowadzenie jej do rejestru zakupów żadne dane nie są kopiowane. Przy odświeżaniu mam pobieranie wyników analizy OCR. Faktur mam obecnie 66, więc to raczej nie jest problem, że faktura nie została rozpoznana. Czy coś jeszcze dodatkowo muszę włączyć, żeby faktury przesłane przez portal biura były obrabiane przez OCR? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 20 Października 2020 Udostępnij Napisano 20 Października 2020 w Dane OCR Dzień dobry, nie ma potrzeby włączania oddatkowych funkcji. Odczytywanie faktur robi się automatycznie w momencie, gdy usługa jest aktywna i w pakiecie są dostępne kredyty. Cytat Gdy klient umieści fakturę w portalu biura, to mam ją widoczną na liście w zakładce dokumenty, ale nie posiada ona danych OCR i po kliknięciu na wprowadzenie jej do rejestru zakupów żadne dane nie są kopiowane. Przy odświeżaniu mam pobieranie wyników analizy OCR. Czy po odświeżeniu, status OCR zmienia się na "Posiada dane OCR"? Jeżeli tak, czy po wejściu do trybu wprowadzania, dane się odczytują i przenoszą na dodawany zapis? Jeżeli nie, proszę zrestartować program i ponownie wejść do modułu Portalu Biura Dokumeny i sprawdzić, czy dane zostały pobrane. Kiedy zostały przełane faktury, dla których nie działał OCR? 1 Link to postu
Marcin Krzemień 4 Napisano 20 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2020 w Dane OCR 3 minuty temu, Katarzyna Tubielewicz napisał: Dzień dobry, nie ma potrzeby włączania oddatkowych funkcji. Odczytywanie faktur robi się automatycznie w momencie, gdy usługa jest aktywna i w pakiecie są dostępne kredyty. Czy po odświeżeniu, status OCR zmienia się na "Posiada dane OCR"? Jeżeli tak, czy po wejściu do trybu wprowadzania, dane się odczytują i przenoszą na dodawany zapis? Jeżeli nie, proszę zrestartować program i ponownie wejść do modułu Portalu Biura Dokumeny i sprawdzić, czy dane zostały pobrane. Kiedy zostały przełane faktury, dla których nie działał OCR? Dzień dobry Dziękuję za odpowiedź. Pakiet faktur jest wykupiony, wczoraj po odświeżaniu przelatywał tylko licznik analizy dokumentów, ale nie pojawiało się przy żadnej fakturze, że posiada dane OCR. Odświeżanie nie pomagało, reset programu też nie pomagał. Co ciekawe teraz jak włączyłem klienta i sprawdziłem to wszystko ładnie się przetworzyło. Nie wiem, czy to ma jakiś związek ze sprawą, ale faktury próbowałem obrobić OCR'em zaraz po ich pojawieniu się w portalu klienta. W każdym razie problem rozwiązany, dziękuję. Link to postu
Polecane posty