Anna Skonieczna 1 Napisano 10 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 w Błąd synchronizacji Vendero (edytowane) Witam. W Vendero podczas synchronizacji pojawiają się błędy. Synchronizator ver: 17.5.0.2, Subiekt nexo pro: 32.1.0 Dodatkowo strona sklepu jest strasznie "rozjechana" i nie można usunąć własnego szablonu. Edytowane 10 Listopada 2020 przez Anna Skonieczna Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 10 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 w Błąd synchronizacji Vendero Proszę o więcej informacji, tj.: logi z synchronizacji, dokładnie opisać, w czym jest problem - czy rzeczywiście synchronizator nie synchronizuje żadnych danych, czy jedne dane są synchronizowane, a drugie już nie? strona sklepu "rozjechała się" na domyślnym szablonie, czy na własnym? czy przypadkiem nie było wykonywane przepinanie strony pomiędzy Subiektami? pojawia się jakiś komunikat przy próbie usunięcia szablonu? Logi oraz resztę informacji proszę przesłać przez formularz kontaktowy, wybierając opcję kontynuując korespondencję z firmą InsERT i wpisując numer zgłoszenia INS-991254. Link to postu
Polecane posty