Skocz do zawartości

Błąd w wydrukach urlopowych

Polecane posty

Witam

W każdym miesiącu wysyłam dla pracowników zawiadomienie o ich stanie urlopów.

Gratyfikanta mam od 3-4 miesięcy i do tej pory stan urlopów z wydruku i z raportu mi się zgadzał,

Nadszedł nowy rok i nowe urlopy, dodawanie zaległych i tutaj występuje błąd

Sprawdzając w raportach pracownica X miała 33 dni urlopu 26 z roku 2018 i 7 z roku poprzedniego

Drukując jej informacje o urlopach wyszło ,że ma 26 dni z 2018 roku i 4 dni z roku poprzedniego

Poprawna jest wersja z raportu.

Raport urlopy.jpg

Urlop z wydruku.jpg

Link to postu

Autoteksty w wydruku "Dane o urlopach" korzystają właśnie z tej tabelki. Z jakiegoś powodu urlop zaległy w tym miejscu jest nieaktualny. Operacja "Przelicz" (ukryta w menu kontekstowym pod prawym przyciskiem) na tej pozycji powinna pomóc.

Pozostaje do rozwiązania zagadka, dlaczego ta wartość jest nieaktualna. Czy w przypadku tej pracownicy były robione jakieś niestandardowe operacje "wstecz", które mogłyby wypłynąć na urlop zaległy z 2017 roku? Np. usuwanie urlopów w 2017 roku lub zmiana okresu umowy?

Zauważył Pan podobne problemy u innych pracowników, czy to jednorazowy przypadek?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...