Renata Szteklińska 0 Napisano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2020 w błąd pobierania Witam, klienta dodał wszystkie swoje faktury w jednym pliku pdf. Proszę o informację w jaki sposób można go usunąć z poziomu Rewizora lub z poziomu klienta. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w błąd pobierania Jeżeli dokument nie został jeszcze pobrany na listę w GT, to klient powinien przejść do modułu Moje dokumenty i na zakładce Dodane w menu kontekstowym wybrać Usuń. Jeżeli dokument został już pobrany na listę w GT, należy go odrzucić. Dla porządku, klient biura może przejść do modułu Moje dokumenty i na zakładce Odrzucone w menu kontekstowym wybrać Usuń. Link to postu
Renata Szteklińska 0 Napisano 16 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w błąd pobierania Niestety pliku nie da się odrzucić - pojawia się komunikat : Nie można wykonać operacji. Dokument jest niedostępny. Nie można też pobrać dokumentu - błąd pobierania. Dokument w formie 1 pliku pdf. a zawierający ok.250 stron zawisł gdzieś pomiędzy systemem GT a klientem. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w błąd pobierania Poproszę w wiadomości prywatnej NIP Państwa biura oraz NIP klienta, dla którego występuje problem. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2020 w błąd pobierania (edytowane) U nas w bazie wszystko wygląda dobrze. Prawdopodobnie brak możliwości działania na pliku wynika z braku podglądu (upraszczając). Najpierw spróbujmy zdiagnozować problem wyświetlania (plik nawet przy dużej liczbie stron powinien bez problemu się wyświetlać). Pobrane z Portalu Pliki są przechowywane tymczasowo w folderze na dysku komputera. Proszę przejść do folderu %tmp%\Insert\PortalBiura (dokładnie w taki sposób proszę wkleić nazwę w ścieżkę w eksploratorze plików). W folderze tym powinny być kolejne foldery z nazwami baz danych podmiotów, na których Państwo pracują. Czy istnieje katalog z nazwą omawianego klienta? Jeżeli tak, proszę przejść do folderu klienta biura, u którego występuje wspomniany problem. Ile jest plików w tym folderze? Czy tyle samo, co w programie? Proszę sprawdzić, czy jest tutaj plik, który nie chce się otworzyć w programie (nazwy niestety mogą się lekko różnić). Czy taki plik się otwiera? Jeżeli nie ma tego katalogu, prawdopodobnym problemem są nazwy katalogów, w których przechowywane są ściągnięte dokumenty (spotkaliśmy się z podobnym problemem wcześniej). Z jakiegoś powodu, Windows nie radzi sobie z nazwami, w których na końcu jest spacja. Zakładam, że u Państwa może występować ten sam problem. Proszę wykonać poniższe kroki w celu naprawy: Otworzyć Program Serwisowy Znaleźć na liście klienta, dla którego występuje problem Proszę wybrać z menu Zmień nazwę (również pod prawym klikiem w menu kontekstowym) 4. W tym miejscu podać nazwę podmiotu bez spacji na końcu. UWAGA! Ta czynność odłączy Konto Insert w podmiocie. Trzeba więc wejść do podmiotu, podłączyć Konto Insert. Sprawdzić, czy podglądy się pobierają. Gdy podgląd już pobrany, powinni móc Państwo bez problemu wykonać czynności, o których pisałam w wiadomości wyżej. Oczywiście proszę dać znać, jaki jest rezultat działań. Edytowane 17 Grudnia 2020 przez Katarzyna Tubielewicz Link to postu
Polecane posty