Skocz do zawartości

błąd pobierania

Polecane posty

Jeżeli dokument nie został jeszcze pobrany na listę w GT, to klient powinien przejść do modułu Moje dokumenty i na zakładce Dodane w menu kontekstowym wybrać Usuń.

Jeżeli dokument został już pobrany na listę w GT, należy go odrzucić. Dla porządku, klient biura może przejść do modułu Moje dokumenty i na zakładce Odrzucone w menu kontekstowym wybrać Usuń.

Link to postu

U nas w bazie wszystko wygląda dobrze. Prawdopodobnie brak możliwości działania na pliku wynika z braku podglądu (upraszczając).
Najpierw spróbujmy zdiagnozować problem wyświetlania (plik nawet przy dużej liczbie stron powinien bez problemu się wyświetlać).

 

Pobrane z Portalu Pliki są przechowywane tymczasowo w folderze na dysku komputera. Proszę przejść do folderu %tmp%\Insert\PortalBiura (dokładnie w taki sposób proszę wkleić nazwę w ścieżkę w eksploratorze plików). W folderze tym powinny być kolejne foldery z nazwami baz danych podmiotów, na których Państwo pracują. Czy istnieje katalog z nazwą omawianego klienta? Jeżeli tak, proszę przejść do folderu klienta biura, u którego występuje wspomniany problem. Ile jest plików w tym folderze? Czy tyle samo, co w programie? Proszę sprawdzić, czy jest tutaj plik, który nie chce się otworzyć w programie (nazwy niestety mogą się lekko różnić). Czy taki plik się otwiera?

Jeżeli nie ma tego katalogu, prawdopodobnym problemem są nazwy katalogów, w których przechowywane są ściągnięte dokumenty (spotkaliśmy się z podobnym problemem wcześniej). Z jakiegoś powodu, Windows nie radzi sobie z nazwami, w których na końcu jest spacja. Zakładam, że u Państwa może występować ten sam problem. Proszę wykonać poniższe kroki w celu naprawy:

  1. Otworzyć Program Serwisowy
  2. Znaleźć na liście klienta, dla którego występuje problem
  3.  Proszę wybrać z menu Zmień nazwę (również pod prawym klikiem w menu kontekstowym)

Zalacznik01_ProgramSerwisowy.thumb.png.41ebed97f9ebae36018395ee925121f2.png

      4. W tym miejscu podać nazwę podmiotu bez spacji na końcu. 

Zalacznik02_ZmianaNazwy.png.058edac65621837710c8bfc2e103c092.png

UWAGA! Ta czynność odłączy Konto Insert w podmiocie. Trzeba więc wejść do podmiotu, podłączyć Konto Insert. 

Sprawdzić, czy podglądy się pobierają.

 

Gdy podgląd już pobrany, powinni móc Państwo bez problemu wykonać czynności, o których pisałam w wiadomości wyżej.

Oczywiście proszę dać znać, jaki jest rezultat działań.

Edytowane przez Katarzyna Tubielewicz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...