Ewa Marszałek 0 Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 w Problem z plikiem wymiany z GT (EPP) (edytowane) Po wygenerowaniu pliku wymiany z GT za okres luty 2018 i imporcie do Rachmistrza GT - brakuje ostatniej faktury (nr 15) ( sprawdzono data z lutego br), a w przedostatniej (nr 14) zaimportowano zamiast poprawnych wartości , wartości z ostatniej faktury sprzedaży. Co może być powodem takich błędów ? W załączeniu ekran z Subiekta123 i wynik importu w ewidencji zakupu VAT z rachmistrza problem Wymiana z GT.doc Edytowane 9 Marca 2018 przez Ewa Marszałek Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 12 Marca 2018 Udostępnij Napisano 12 Marca 2018 w Problem z plikiem wymiany z GT (EPP) Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Problemem jest błędnie generowany plik epp po stronie Subiekta 123. Błąd zostanie naprawiony w najbliższej wersji. Na ten moment mogę zaoferować poprawienie błędnie wygenerowanego pliku wymiany. Proszę o przesłanie pliku na adres subiekt123@insert.com.pl. Link to postu
Ewa Marszałek 0 Napisano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2018 w Problem z plikiem wymiany z GT (EPP) Dziękuję za odpowiedź, przy tej ilości faktur poprawiłam zapisy ręcznie. W nowej wersji import przez wymianę z GT ( nowy wygenerowany plik epp) nadal te same błędy. Czy rozwiązaniem byłoby skasowanie faktur i ich ponowne wprowadzenie w nowej wersji ? Pozdrawiam Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 w Problem z plikiem wymiany z GT (EPP) Opublikowaliśmy poprawkę, która rozwiązuje problem błędnie generowanego pliku EPP. W ponownie wygenerowanym pliku dane będą już prawidłowe. Link to postu
Polecane posty