Skocz do zawartości

Notatka do aukcji

Polecane posty

Tak sobie wlasnie mysle ze przydala by sie mozliwosc dodania notatki do aukcji. Czasami sa potrzebne jakies dodatkowe informacje na temat aukcji ktorych nie chemy umieszczac w opisie, a sa na potrzebne przy tranzakcji. Przydalo by sie zeby taka notatka sie pokazywala po tym jak stworzy sie tranzakcja. Ja czasem wystawiam na aukcji ten sam towar ale o roznych symbolach i przydala by mi sie wiedza na temat tego co jest drugim towarem :)

 

Wogole przydala by sie opcja wystawienia(podpiecia) pod aukcje roznych towarow tak zeby zaraz po zakonczeniu(albo jeszcze lepiej w strefie) mozna bylo wybrac ktory z nich ma byc w tranzakcji.

Link to postu

Aby nie tworzyć nowych wątków, dopisuję się z nową sugestią.

Brakuje mi obsługi reklamacji od klientów.

Najprostsze i chyba najskuteczniejsze rozwiązanie jakie przychodzi mi do głowy to umożliwienie przypisywania paczek do grup.

Można byłoby wtedy reklamowane paczki przypisywać do grup np:

- zaginiona przesyłka

- pomylone produkty

- odesłana paczka itp.

 

Link to postu

Hmmm... jest opcja "paczke zwrocono"(tylko ciezko sie doklikac ;) i tam mozna by wybierac powod zwrotu(reklamacja, pomylka, nieodebrana...) ze slownika. Przy okazji (gdy jest to np reklamacja) mozna by zrobic opcje ponownej wysylki. Zamiast tworzyc nowa tranzakcje czy paczke recznie mogla by sie tworzyc nowa i podpinac do tranzakcji.

Akurat z opcją paczka zwrócona nie ma problemu, bo jest kolumna data zwrotu i można posortować wg. tej kolumny. Można też umieszczać dopiski w uwagach do paczki, ale uciążliwe jest wtedy filtrowanie takich dopisków. Pomylisz wpis, popełnisz literówkę  i kilka paczek nie odfiltruje się Tobie.

Poza tym jest o wiele więcej możliwości związanych z  reklamacjami. Na razie rozwiązuję to w kliencie pocztowym, ale jest to rozwiązanie połowiczne. To samo można by zrobić w Sello.

W kliencie pocztowym mam to tak rozwiązane: w oddzielnych zakładkach są maile z reklamacjami. Ponizej tytuły zakładek  ;):

"7 dni po wysyłce" paczka nie dotarła (domyślnie: spławić klienta i kazać mu sprawdzić na poczcie)

"14 dni po wysyłce" paczka nie dotarła (domyślnie: pochylić sie nad losem klienta i przesłać mu maila z numerem nadania przesyłki)

"21 dni po wysyłce" paczka nie dotarła (domyślnie: spławić klienta i napisac mu,że czekamy bo pewnie paczka wraca do nas awizowana)

"28 dni po wysyłce" (jeśli paczka nigdzie nie wypłynęła, odebrać od klienta oświadczenie mailem, że paczki nie otrzymał,pouczyć go o odpowiedzialności karnej  za kłamstwo i wysłać ponownie paczkę)

"reklamacje złożone na poczcie"

"reklamacje złożone w firmach kurierskich"

"kasa do zwrotu"

"pomylone produkty"

"odesłane paczki przez klienta"

"nieodebrane paczki pobraniowe " ( opiep.. klienta)

"kłamczuszki" (okłamał odnośnie zaginęcia paczki, pogrozić policją i zażądać zwrotu kasy)

 

W ramach postępu reklamacji dodaję/przenoszę maile z reklamacjami pomiędzy poszczególnymi zakładkami. 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...