mac 1 Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 w Komunikator. Zaletą komunikatora jest szybkość komunikacji a znając klientów cieszył by się dużym zainteresowaniem. Mógłby służyć klientowi jako infolinia (coś takiego ma np. HOME.PL). Powinien zostać zamieszczany w postaci skryptu na serwerze. Odnośnik do czatu można by umieszczać w strefie na aukcji czy w mailu. Wiem ,że jest GG i inne komunikatory, ale... 1. W naszym czacie można by niezależnie od swojego komunikatora ustawić dostępność (np. od 10 do 15-stej). 2. Klient nie musi posiadać komunikatora, który my akurat posiadamy. 3. Historie korespondecji można by podpiąć w sello pod klienta. 4. Itp. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.