Skocz do zawartości

zapisywanie uwag od klienta na Strefie Sello

Polecane posty

Klient przysyła zwykłym e-mailem uwagi odnośnie wyboru zakupionego towaru (kolor, rozmiar lub inne), chce sie dowiedzieć, czy te uwagi poprawnie zostały przyjęte, zaznaczam, ze nie zawsze jemu sie chce to samemu tam zapisać...

 

Zatem postuluję za wprowadzeniem opcji ujawniania na stronach Strefy Sello uwag zapisanych przez sprzedającego w notatkach w Sello w module Transakcja.

 

Klient widzi na stronie Strefy Sello co jest i jest kontent, nie ma pomyłek.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...