oltex 0 Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 w zapisywanie uwag od klienta na Strefie Sello Klient przysyła zwykłym e-mailem uwagi odnośnie wyboru zakupionego towaru (kolor, rozmiar lub inne), chce sie dowiedzieć, czy te uwagi poprawnie zostały przyjęte, zaznaczam, ze nie zawsze jemu sie chce to samemu tam zapisać... Zatem postuluję za wprowadzeniem opcji ujawniania na stronach Strefy Sello uwag zapisanych przez sprzedającego w notatkach w Sello w module Transakcja. Klient widzi na stronie Strefy Sello co jest i jest kontent, nie ma pomyłek. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 w zapisywanie uwag od klienta na Strefie Sello To moglo by sie zawierac w "uwagach do uwag klienta" czy tez poprostu "uwagach dla klienta", o kore postulowalem juz jakis czas temu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.