mac 1 Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 w Zwroty, wymiany, nieprzewidziane sytuacje 1. Zwroty Tutaj wraz ze zwrotem powinien wystawiać się dokument zwrotu detalicznego czy korekty w subiekcie i tym samym towar powinien wracać na stan. Należałoby oznaczyć jakoś transakcje żeby wiedzieć że jest to zwrot i np. trzeba oddać klientowi pieniążki i wystąpić o zwrot prowizji. Przydałaby się osobna zakładka na zwroty. 2. Wymiany Zdarza się , że klienci wymieniają przedmioty na inne rozmiary , kolory czy inne cechy. Proponowałbym osobną zakładkę na przedmioty, które przyszły do wymiany. Byłoby wtedy wiadomo że klint coś kupił , ale wymienił na co innego. Zwrot raczej nie bardzo odzwierciedla taką sytuacje, poza tym ja np nie fiskalizuje wymian bo i po co robić zwrot do paragonu, ale jednak na magazynie musi być zrobiony zwrot towaru i wydanie innego. Połaczyłbym wszystko ze strefą by tam klient mógł być powiadamiany o przebiegu wymiany lub np. zgłaszałby chęć wymiany (lub zwrotu). 3. Nieprzewidziane sytuacje Może ktoś zaproponuje jeszcze inne sytuacje , które zdarzają się u niego Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 w Zwroty, wymiany, nieprzewidziane sytuacje Inna nieprzewidziana sytuacja Ponowna wysylka paczki na inny adres. Czasem klienci nie wiedza gdzie mieszkaja(podaja zaly adres albo sie mysla) i wraca paczka po czym wysylamy ja ponownie na inny adres. Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 w Zwroty, wymiany, nieprzewidziane sytuacje Kolejna sytuacja: Paczka zaginęła, trzeba taką reklamować , a klientowi wysłać ponownie. Jak będziecie robić moduł pocztowy to pomyślcie o druku reklamacji, który wypełniał by się automatycznie na podstawie autotekstów. Ręczne wypełnianie to koszmar. Samą transakcję w takich warunkach należałoby jakoś ponowić z odpowiednim oznaczeniem czasem klient powinien móc dopłacić za samą wysyłkę bo np. tym razem chce kurierem itp. Nie wiem ..estrefa masz jakieś pomysły? Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 w Zwroty, wymiany, nieprzewidziane sytuacje Ja mam zawsze jakies pomysly Co do reklamacji na poczcie to jak najbardziej to co napisales, ale potrzeba jeszcze jakiejsc opcji ktora pozwoli(przypilnuje) wyslac paczke ponownie dopiero po rozpatreniu reklamacji przez poczte. Co do ponownych wysylek to koniecznie jest potrzebna opcja "wymiana", ktora umozliwi zmiane towaru w tranzakcji i doplacenie za wysylke. Zalezy jak kto "robi", ale dla mnie powinno to generowac zwrot w subiekcie i nowe zamowienie na nowe zamowienie z nowa pozycja + wysylka. Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 w Zwroty, wymiany, nieprzewidziane sytuacje "ale potrzeba jeszcze jakiejsc opcji ktora pozwoli(przypilnuje) wyslac paczke ponownie dopiero po rozpatreniu reklamacji przez poczte." Ja właśnie czasem wysyłam drugą paczkę bez czekania na rozpatrzenie. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 w Zwroty, wymiany, nieprzewidziane sytuacje Dlatego konieczny jest wybor. Wszystko zalezy od tego co bylo w paczce i jaki to klient Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.