joanna.sklep 2 Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 w dwa drobiazki które usprawnia pracę witam proponowałbym dorzucić dwa drobiazgi, które usprawnią pracę 1. w okienku szczegóły transakcji warto by było widac komentarz otrzymany od klienta za transakcje - to dla takich fachowców pewnie tylko kosmetyka 2. Za jego brak ktos powinien dostac cięgi - nie wiem kto jest odpowiedzialny za tworzenia strony zwrotu prowizji lecz nie do przyjecia jest obecne rozwiązanie - klikam przycisk strona zwrotu prowizji i przenosi mnie na strone ogólną allegro gdzie muszę przewinąć całą stronę, kliknąc przycisk "formularz zwrotu allegro" nastepnie "alt+tab" przełączyć się na sello znaleźć nr aukcji, zaznaczyc go skopiowac "ctrl+c" ponownie "alt+tab" by powrócic do strony allegro kliknąć odpowiednią rubryke i w końcu "ctrl+v" - przecież to mordęga Prościej by cała ta operacja była z automatu!!! i prosze mi nie mówić, że to jest trudne do zrobienia lub niemozliwe - jestem przekonany, że to dla Was drobiazg a dla nas sprzedawców wielkie ułatwienie pozdr Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 w dwa drobiazki które usprawnia pracę proponowałbym dorzucić dwa drobiazgi, które usprawnią pracę 1. w okienku szczegóły transakcji warto by było widac komentarz otrzymany od klienta za transakcje - to dla takich fachowców pewnie tylko kosmetyka coś kojarze taką sugestię już, ale dopiszemy a jak to miałoby wyglądać - osobna zakładka, czy dodanie w osobnej pozycji na juz istniejących zakładkach, czy jakoś inaczej? 2. Za jego brak ktos powinien dostac cięgi - nie wiem kto jest odpowiedzialny za tworzenia strony zwrotu prowizji lecz nie do przyjecia jest obecne rozwiązanie - klikam przycisk strona zwrotu prowizji i przenosi mnie na strone ogólną allegro gdzie muszę przewinąć całą stronę, kliknąc przycisk "formularz zwrotu allegro" nastepnie "alt+tab" przełączyć się na sello znaleźć nr aukcji, zaznaczyc go skopiowac "ctrl+c" ponownie "alt+tab" by powrócic do strony allegro kliknąć odpowiednią rubryke i w końcu "ctrl+v" - przecież to mordęga Prościej by cała ta operacja była z automatu!!! i prosze mi nie mówić, że to jest trudne do zrobienia lub niemozliwe - jestem przekonany, że to dla Was drobiazg a dla nas sprzedawców wielkie ułatwienie w tym zakresie jest tak, że Allegro zmieniło pewne parametry w WebAPI i będziemy sprawdzać dokładnie co i zapewne to poprawimy i będzie pojawiać się od razu odpowienia strona Cytuj Link to postu
joanna.sklep 2 Napisano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 w dwa drobiazki które usprawnia pracę witam odnośnie komentarzy wystarczyłoby umieszczenie w oknie szczegóły transakcji by na dole okna pojawiał się komentarz wystawiony i otrzymany odnośnie zwrotu - nie wiem kiedy nastąpiły zmiany w webAPI lecz czekam na zmiane - gdyby co to na moi starym programie jest wszystko ok Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 w dwa drobiazki które usprawnia pracę 2. Za jego brak ktos powinien dostac cięgi - nie wiem kto jest odpowiedzialny za tworzenia strony zwrotu prowizji lecz nie do przyjecia jest obecne rozwiązanie - klikam przycisk strona zwrotu prowizji i przenosi mnie na strone ogólną allegro gdzie muszę przewinąć całą stronę, kliknąc przycisk "formularz zwrotu allegro" nastepnie "alt+tab" przełączyć się na sello znaleźć nr aukcji, zaznaczyc go skopiowac "ctrl+c" ponownie "alt+tab" by powrócic do strony allegro kliknąć odpowiednią rubryke i w końcu "ctrl+v" - przecież to mordęga Prościej by cała ta operacja była z automatu!!! i prosze mi nie mówić, że to jest trudne do zrobienia lub niemozliwe - jestem przekonany, że to dla Was drobiazg a dla nas sprzedawców wielkie ułatwienie pozdr Ja bym tu widzial jeszcze jakis pilonowanie stanu i zanzaczanie tranzakcji do FZP. Jak wiadomo nie odrazu mozna wypelnic formularz, a zdarza sie czasem, ze klient cos kupi i za dwa dni pisze ze mu sie odwidzialo. Wtym przypadku trzeba pamietac o tym ze mamy do jakiejs tranzakcji wypelnic FZP. Do tego jest potrzebne pilnowanie tego i np oddzielny status dla tranzakcji np "zakonczona FZP". Pilnowanie po to zeby wiedziec czy przyznano zwrot czy tez nie. Moze sie okazac ze klient po otrzymaniu maila z allegro, bedzie chcial jednak kupic przedmiot i trzeba bedzie to anulowac i wyslac towar. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.