sklep_sentyrz_pl 0 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 w Adresy importowane przez Sello z allegro! Witam. Mamy problem dotyczący różnych adresów do wysyłki przez co błędnie wysłaliśmy paczkę. Jeśli w formularzu dostawy pojawi się napis "Inny adres" automatycznie zmieniamy go w sello ręcznie. Wczoraj po raz drugi zdarzyło nam się, że sello zaimportowało nieprawidłowy adres użytkownika mimo, że w mailu sprzedałeś, kupujący wybrał sposób wysyłki oraz nowa wpłata od kupującego znajdował się zupełnie inny. Jeśli transakcja byłaby robiona ręcznie nie doszło by więc do pomyłki ponieważ ten (zły) adres nie był nigdzie w mailach widoczny. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam Adrian Cytuj Link to postu
nagyc 1 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 w Adresy importowane przez Sello z allegro! Sello pobiera oba adresy (jeśli klient ma podane) a domyślny pokazuje ten korespondencyjny. Ja ręcznie zawsze sprawdzam każdy adres z formularza z tym, który wyświetla Sello. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.