Skocz do zawartości

Błąd przy wywołaniu raportu

Polecane posty

W jakiej wersji programu dokładnie zaobserwował Pan ten problem?

Czy komunikat pojawia się na jakimś jednym konkretnym zestawieniu?

Czy sytuacja jest powtarzalna? na większej ilości raportów?

Czy sytuacja jest generowana na stanowisku klienckim?

Czy na stanowisku serwerowym zaobserwował Pan również ten problem?

 

Link to postu

1. Subiekt nexo pro - najnowsza wersja 11.1.1

2. Komunikat pojawia się za każdym razem, gdy próbuje uruchomic ten raport

3. Inne raporty działają normalnie.

4. Sytuacja pojawia się na wszystkich 3 stanowiskach, które mamy u siebie, zarówno administracyjnym, jak i podmiotowym.

5. Problem pojawił się w czasie, gdy stworzyłem własny raport - ze wzg na flage - temat poruszany na forum.

Edytowane przez Marcin Gmerek
Link to postu

Wygląda na to, że temat wymaga głębszej analizy. Niestety z poziomu forum nie jestem w stanie stwierdzić co może być dokładną przyczyną wystąpienia tego komunikatu, jednakże

Dnia 11.10.2016 at 06:17, Marcin Gmerek napisał:

5. Problem pojawił się w czasie, gdy stworzyłem własny raport - ze wzg na flage - temat poruszany na forum.

może mieć tutaj największe znaczenie.

Prosiłbym o podesłanie bazy danych w postaci plików archiwum na adres: office@insert.com.pl. W wiadomości proszę o krótki opis sytuacji i link do tematu na forum.

Link to postu

Ok.
Przeanalizowaliśmy bazę... okazało się, że przyczyną były uszkodzone widoki serwisowe dla tego raportu. Po ich usunięciu z poziomu bazy wszystko powinno wrócić do normy. Nie jest to powtarzalna sytuacja... Bardziej szukałbym lokalnej przyczyny wystąpienia owego problemu;)
Myślę, że możemy zamknąć temat;)

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...