Marcin Gmerek 0 Napisano 7 Października 2016 Udostępnij Napisano 7 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu O co chodzi? Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu W jakiej wersji programu dokładnie zaobserwował Pan ten problem? Czy komunikat pojawia się na jakimś jednym konkretnym zestawieniu? Czy sytuacja jest powtarzalna? na większej ilości raportów? Czy sytuacja jest generowana na stanowisku klienckim? Czy na stanowisku serwerowym zaobserwował Pan również ten problem? Link to postu
Marcin Gmerek 0 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu (edytowane) 1. Subiekt nexo pro - najnowsza wersja 11.1.1 2. Komunikat pojawia się za każdym razem, gdy próbuje uruchomic ten raport 3. Inne raporty działają normalnie. 4. Sytuacja pojawia się na wszystkich 3 stanowiskach, które mamy u siebie, zarówno administracyjnym, jak i podmiotowym. 5. Problem pojawił się w czasie, gdy stworzyłem własny raport - ze wzg na flage - temat poruszany na forum. Edytowane 11 Października 2016 przez Marcin Gmerek Link to postu
Marcin Gmerek 0 Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii, gdyż akurat na tym raporcie najbardziej mi zależy...a ciągle wyskakuje błąd. Jak się go pozbyć? Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu Wygląda na to, że temat wymaga głębszej analizy. Niestety z poziomu forum nie jestem w stanie stwierdzić co może być dokładną przyczyną wystąpienia tego komunikatu, jednakże Dnia 11.10.2016 at 06:17, Marcin Gmerek napisał: 5. Problem pojawił się w czasie, gdy stworzyłem własny raport - ze wzg na flage - temat poruszany na forum. może mieć tutaj największe znaczenie. Prosiłbym o podesłanie bazy danych w postaci plików archiwum na adres: office@insert.com.pl. W wiadomości proszę o krótki opis sytuacji i link do tematu na forum. Link to postu
Marcin Gmerek 0 Napisano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu Witam, Mail został posłany zgodnie z instrukcją w poniedziałek (17.10.2016) Czekam na odpowiedź Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu Niestety do dnia dzisiejszego nic do nas nie dotarło. Czy podsyła pan pliki jako załączniki? Być może są za duże. Proszę o ponowną próbę podesłania wiadomości i w prywatnej wiadomości (na forum) podesłanie mi informacji z jakiego adresu wysyłana jest wiadomość. Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 w Błąd przy wywołaniu raportu Ok. Przeanalizowaliśmy bazę... okazało się, że przyczyną były uszkodzone widoki serwisowe dla tego raportu. Po ich usunięciu z poziomu bazy wszystko powinno wrócić do normy. Nie jest to powtarzalna sytuacja... Bardziej szukałbym lokalnej przyczyny wystąpienia owego problemu;) Myślę, że możemy zamknąć temat Link to postu
Polecane posty