Jarosław Bazak 0 Napisano 6 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2021 w Widoczność rozrachunków z klientem Witam Proszę o informację jak włączyć w Gestorze pola informujące o rozrachunkach z klientem. Chodzi mi przede wszystkim o to, żeby handlowiec, zanim rozpocznie działanie sprzedażowe mógł sprawdzić aktualne saldo zadłużenia klienta ..? Link to postu
Igor Bernakiewicz 317 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Widoczność rozrachunków z klientem W wersji wiosennej dodamy możliwość sprawdzenia wiarygodności płatniczej na ofercie, procesie ofertowym, zleceniu serwisowym, umowie z klientem. Link to postu
Jarosław Bazak 0 Napisano 12 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Widoczność rozrachunków z klientem Dziękuje za informacje. Proszę jeszcze o sprawdzenie, dlaczego w wersji mobilnej inserta wykonane połączenia telefoniczne nie odznaczają sie na karcie klienta w Gestorze. Przynajmniej w naszym przypadku to nie działa i nie ma możliwości włączenia tego z pozycji ustawień w insercie mobile. Link to postu
Igor Bernakiewicz 317 Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w Widoczność rozrachunków z klientem Co to znaczy nie odznaczają? Chciałby Pan widzieć rejestr połączeń z poziomu InsERT mobile? Link to postu
Jarosław Bazak 0 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 w Widoczność rozrachunków z klientem Chodzi mi o to, że połączenia wykonane za pomocą Insert mobile nie odznaczają się w wersji desktopowej ... Czyli za każdym razem jak Handlowiec dzwoni do klienta musi odznaczyć w Gestorze na komputerze, że wykonał połączenie Link to postu
Igor Bernakiewicz 317 Napisano 6 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2021 w Widoczność rozrachunków z klientem Nie wiem jak Państwo ewidencjonują wykonane połączenia w Gestorze nexo. W InsERT mobile mogą Państwo dodać działanie o typie telefon. Po wykonaniu połączenia, zakończyć działanie. Informacja o zakończeniu działania zostanie przesłana do Gestora nexo. Link to postu
Polecane posty