Maria Marek 1 Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w Koszt pracownicze Witam, Czy w rachmistrz nexo jest możliwość zaliczenia kosztów pracowniczych ? Tzn dokładniej chodzi mi o koszty zus pracownika na umowę zlecenie? Analogicznie jak ma to miejsce przy kosztach zus właścicielskich. Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w Koszt pracownicze Dzień dobry. ZUS pracowników na umowie zlecenia naliczany jest na rachunku do takiej umowy. Oczywiście taki rachunek naliczony można dekretować do np KPiR z określeniem do której kolumny wartość składek ZUS ma trafić. Najlepiej wykorzystać wzorcowe schematy dekretacji do tego celu. Link to postu
Maria Marek 1 Napisano 16 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w Koszt pracownicze Rachunek do umowy jest oznaczeniem Lista rachunków tzn: Umowy i płace -> Płace -> Lista rachunków ? Ma Pan namyśli aby "Lista rachunków" dekretować i wtedy koszty takie jak zus i podatek są uwzględniane? Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 12 Marca 2021 Udostępnij Napisano 12 Marca 2021 w Koszt pracownicze Nie pisałem o dekretacji listy rachunków (bo takiej dekretacji automatycznej w programie nie ma) tylko o dekretacji rachunków do umowy cywilnoprawnej. Jak Pani na rachunku (wcześniej musi być zatwierdzona lista płac) kliknie prawym klawiszem myszki, to znajdzie Pani opcję Dekretuj: Mając zdefiniowany schemat dekretacji rachunku do umowy (jak go nie będzie to program o tym zakomunikuje), nastąpi dekretacja tego rachunku do KPiR - domyślnie w sposób (dla rachunku 1100 brutto): Link to postu
Polecane posty