Damian Buksa 0 Napisano 25 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2021 w Termin realizacji Witam, czy jest możliwość żeby po dodaniu RMA planowany termin realizacji ustawiał się automatycznie np. na 14 dni ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 25 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2021 w Termin realizacji Takiej możliwości nie ma. Planowany termin realizacji można określić w scenariuszu obsługi klienta. Aby ten termin został wyliczony to musi być w zleceniu serwisowym wybrany scenariusz obsługi klienta oraz wyznaczona data rozpoczęcia. Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2021 w Termin realizacji A czy jest możliwość aby w pole Czas trwania (dni roboczych)) było wyliczane nie na podstawie dni roboczych tylko kalendarzowych? Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Termin realizacji Obecnie takiej możliwości nie ma. Mamy ten temat zapisany do realizacji. Link to postu
Polecane posty