Roman Budzisz 287 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Szanowni Państwo, W biurach rachunkowych korzystających z Portalu Biura może wystąpić problem z uruchamianiem modułu księgowego UEPiK. Objawia się on komunikatem "Błąd odczytu" danych i uniemożliwia kontynuowanie pracy z tym modułem. Co trzeba teraz zrobić? Jeśli nie zainstalowali Państwo jeszcze wersji 35 - zalecamy wstrzymanie się z aktualizacją do opublikowania następnej wersji, która wyeliminuje ten problem. Jeśli zainstalowali już Państwo wersję 35 - należy skontaktować się z działem Pomocy Technicznej, gdzie uzyskają Państwo sposób rozwiązania problemu. Wydruk Urzędowego Poświadczenia Odbioru przy wysyłce deklaracji i JPK_V7 błędnie drukuje się z dopiskiem "Bramka testowa" - pragniemy uspokoić że jest to tylko błąd na wydruku. Wysyłka przebiega prawidłowo na właściwe, produkcyjne środowisko Ministerstwa Finansów. Co trzeba teraz zrobić? Ponieważ sama wysyłka przebiega poprawnie, nie musicie Państwo wykonywać żadnych działań. Jeśli potrzebujecie Państwo prawidłowy wydruk do papierowej dokumentacji - proszę poczekać na kolejną wersję programu, która będzie zawierała poprawkę i wydrukować potwierdzenie. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Link to postu
Katarzyna Jankuniec 1 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Witam Czy Państwo po aktualizacji programu do wersji 35 mogą wygenerować plik JPK_VAT7 ? Pozdrawiam Link to postu
Roman Budzisz 287 Napisano 18 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Dzień dobry. Nie potwierdzamy jakiś problemów z generowaniem JPK_V7. W czym problem, co się u Pani pojawia przy próbie generowania? Link to postu
Katarzyna Jankuniec 1 Napisano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Witam Przesyłam zrzut ekranu. pozdrawiam Link to postu
Roman Budzisz 287 Napisano 19 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Witam. W pokazanym przez Panią screen'ie, w prawym górnym rogu okienka "Kreator generowania pliku wysyłki JPK" znajduje się opcja "Pokaż log". Proszę ją wcisnąć - pojawi się informacja "trochę" techniczna co powoduje problem w generowaniu pliku. Proszę ją pokazać. Link to postu
Katarzyna Jankuniec 1 Napisano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Witam Informacja z pliku log: [2021-04-16 02:41:00] - Rozpoczęto generowanie pliku tymczasowego C:\Users\user\AppData\Local\Temp\jpk54a70d48-dcae-48e2-bc25-56e588f1589c.tmp [2021-04-16 02:41:01] - Obiekt docelowy wywołania zgłosił wyjątek Link to postu
Roman Budzisz 287 Napisano 20 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Witam ponownie. Niestety, bez bazy danych nie zdiagnozujemy przyczyny. Proszę o przesłanie bazy do nas. Link to postu
Katarzyna Jankuniec 1 Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 w Problemy w wersji 35.0.0 Rewizora nexo Witam Przy pomocy techników z Insert-u problem został rozwiązany. Pomogła reinstalacja SQL Pozdrawiam Katarzyna Jankuniec 1 Link to postu
Polecane posty