Skocz do zawartości

Reklamacje i zwroty .- dsyskusja - wolne wnioski

Polecane posty

Głównie chodzi o reklamację i ruch paczek przychodzących . Każdy z was ma jakieś reklamacje produktów , każdy jakoś na piechotę to robi i ciężko to ogarnąć .

 

Sugeruję , żeby w sello utworzyc kategorię Reklamacje można by wpisać tam utworzyć paczkę przychodzącą nr i datę o raz zawartość /towar/ opis szkody ,wady .

Sama reklamacja byłaby podpięta pod konkretną transakcję konkretnego klienta .

Po rozpatrzeniu reklamacji byłaby tworzona paczka do wysyłki , wtedy byłaby monitorowana cała operacja .

 

Czekam na wnioski i dyskusję im więcej pomysłów tym lepsze rozwiązanie znajdzie Bartek . pozdrawiam

Link to postu

Nie wiem, jak u innych, ale u mnie reklamacje/zwroty to margines (przy b. dużym ruchu może kilkanaście w miesiącu) i bez problemu można je obsłużyć istniejącymi rozwiązaniami (dodatkowa transakcja wpisana z ręki).  Jestem zdecydowanym zwolennikiem rozwiązywania systemowego sytuacji częstych i radzenia sobie z nietypowymi "na piechotę" - tak więc moim zdaniem taka funkcjonalność nie jest szczególnie potrzebna.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Nie wiem, jak u innych, ale u mnie reklamacje/zwroty to margines (przy b. dużym ruchu może kilkanaście w miesiącu) i bez problemu można je obsłużyć istniejącymi rozwiązaniami (dodatkowa transakcja wpisana z ręki).  Jestem zdecydowanym zwolennikiem rozwiązywania systemowego sytuacji częstych i radzenia sobie z nietypowymi "na piechotę" - tak więc moim zdaniem taka funkcjonalność nie jest szczególnie potrzebna.

 

widać nie jesteś konsekwentny w swoich wypowiedziach tutaj nie chesz zmiany bo jest ich mało i nie trzeba zmian wprowadzać natomiast w innym poście  link poniżej

 

http://forum.sello.pl/index.php?topic=5341.0

 

już prosisz o zmianę tak naprawdę równie niepotrzebną gdyż skoro otrzymujesz info od klienta że chce za pobraniem to ustawiasz opcję tę w transakcji a nie w paczce. Paczka to już status gdzie nie ma możliwośći zmian gdyż jest już w trakcie realizacji a nie przyjmowania kolejnych poprawek. Zawsze pozycję możesz cofnąć i dopisać odliczenie kwoty

 

a tak na serio to może licz się ze zdaniem innych gdyż np u nas zwrotów jest średnio 1-2 dziennie

Link to postu

ponadto do wspomnianej funkcji mielibyśmy kontrolę kiedy reklamacja został złożona (zaginięcie paczki) często gęsto klient dzwoni pyta się co z przesyłką a my szukamy informacji po notatkach. Nadmieniona funkcja kontrolowała by ile reklamacji jest w toku i ile jest jeszcze nie rozstrzygniętych informacja wysoce przyzwoita, Odliczany czas takiej reklamacji też by dużo dawał gdyż moglibyśmy np przypomnieć kurierowi czy poczcie co z danym przypadkiem się dzieje. Integracja druków reklamacyjnych do sello to już w ogóle była by malina (kopia pisma reklamacyjnego była by zapisana w sello)

Link to postu

Nie wiem, jak u innych, ale u mnie reklamacje/zwroty to margines

 

widać nie jesteś konsekwentny w swoich wypowiedziach tutaj nie chesz zmiany bo jest ich mało i nie trzeba zmian wprowadzać natomiast w innym poście  link poniżej

 

Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą:

1. Wyraźnie zaznaczyłem, że w moim przypadku zwrotów jest mało i łatwo są obsługiwane w inny sposób.  Oczywiście jeśli u innych sprzedawców jest inaczej to wprowadzenie takiej funkcjonalności warto przynajmniej rozważyć.  Tyle że jak dotąd nie widzę szalonej ilości tego typu wypowiedzi w tym wątku, a są inne funkcjonalności/poprawki błędów, które czekają na realizację i użytkownicy się ich dopominają (choćby import/eksport danych).

2. W przypadku obsługi reklamacji potrzebne jest dorobienie nowego modułu lub co najmniej poważna rozbudowa istniejącego modułu paczek.  W przypadku kwestii, którą poruszam w podlinkowanym przez Ciebie wątku jest to kwestia drobnej zmiany - czy kwota do paczki jest przenoszona z jednego pola w transakcji, czy z innego i nie jest to żadna nowa funkcjonalność tylko poprawka błędu logicznego w Sello (skoro transakcja jest częściowo opłacona to kwota pobrania powinna być odpowiednio niższa).  A chodzi dokładnie o to, żeby w paczce nie wprowadzać już zmian, co na ten moment niekiedy jest konieczne.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...