Krystian Zachciał 0 Napisano 19 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2021 w Błąd w czasie wysyłki JPK (edytowane) Dzień dobry Pytanie techniczne - czy ktoś z was miał już taki przypadek - błąd w czasie wysyłki pliku JPK - po restarcie komputera pierwszy uruchomiony podmiot można wysłać kolejnego już nie. Trzy komputery w biurze rachunkowym na każdym taki sam objaw więc to raczej nie wina komputerów - zainstalowana najnowsza wersja 1.68 HF1 Screen w załączniku Edytowane 19 Listopada 2021 przez Krystian Zachciał Link to postu
Radosław Jakubowski 3 Napisano 19 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2021 w Błąd w czasie wysyłki JPK U mnie już na etapie tworzenie pliku XML stoi w miejscu... Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 29 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2021 w Błąd w czasie wysyłki JPK (edytowane) W dniu 19.11.2021 o 10:55, Krystian Zachciał napisał: Dzień dobry Pytanie techniczne - czy ktoś z was miał już taki przypadek - błąd w czasie wysyłki pliku JPK - po restarcie komputera pierwszy uruchomiony podmiot można wysłać kolejnego już nie. Trzy komputery w biurze rachunkowym na każdym taki sam objaw więc to raczej nie wina komputerów - zainstalowana najnowsza wersja 1.68 HF1 Screen w załączniku Dzień dobry, czy problem dalej występuje? Próbował Pan generować ponownie plik JPK i ponawiać wysyłkę? Czy Windows jest zaktualizowany? Edytowane 29 Listopada 2021 przez Kamil Goleń Link to postu
Polecane posty