Skocz do zawartości

Problem z wydrukiem rejestru zakupu po aktualizacji do ver.12

Polecane posty

Po zainstalowaniu aktualizacji do ver.12 pojawił się problem z drukowaniem rejestru zakupu (są pozycje związane z 50% odliczeniem VAT) - zrzut ekranu poniżej - pojawia się komunikat (ten na czerwono), po chwili znika ale żaden wydruk nie idzie. W poprzednich wersjach nie było żadnego problemu, żadne ustawienia nie były zmieniane.

 

komunikat.jpg

 

Link to postu

Czy wzorzec, który jest wykorzystywany przy wydruku ewidencji jest wzorcem naszym domyślnym, czy przeedytowanym?

 

Można to sprawdzić przechodząc w czarną ikonę koła zębatego i wybierając opcję Konfiguracja VAT (Ctrl + Shift + K), a następnie przechodząc na Wzorce wydruków proszę sprawdzić, czy wzorzec domyślny dla kolumny Typ Ewidencja VAT Sprzedaż nazywa się Ewidencja VAT Sprzedaż poziomo. Jeżeli nie jest to wzorzec domyślny, to prosiłbym przetestować, czy wydruk działa po jego zmianie.

 

001.jpg

Link to postu

Wprawdzie dotyczyło to rejestru zakupowego a nie sprzedażowego, ale sprawdziłam zgodnie z Pana sugestią ustawienia na "zakupowym" - domyślnie był ustawiony wzorzec wydruku modyfikowany przeze mnie jakiś czas temu - ustawiłam na szybko jako domyślny Wasz wbudowany i zadziałało :) ale czy to znaczy, że jak będę jednak chciała korzystać ze swojej wersji wydruku to problemu tego nie uniknę? na przebudowanym wzorcu już pracowałam i było ok, dlaczego zatem teraz nie działa? skojarzyłam to ze zmianą wersji na "12" ?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...