Skocz do zawartości

Wysyłka PIT 11

Polecane posty

Elektronicznie deklaracje PIT 11 oraz PIT 4R zostały wysłane. W Gratyfikancie Nexo deklaracje posiadaj  a status „wysłana”. Nie ma możliwości wysłania powtórnego, z powodu tego statusu. W rozmowie telefonicznej z pracownikiem Urzędu Skarbowego upewniałam się, czy deklaracje doszły, ponieważ wyskoczyła informacja, że brak upoważnienia do wysyłania, chociaż to upoważnienie było składane , w poprzednich latach wysyłałam bez problemów,  pani odbierająca telefon potwierdziła, że tak, ponieważ „sama osobiście je odbierała”. W związku z tym uznałam, że deklaracje są w systemie Urzędu Skarbowego. Niestety, pracownicy zgłosili mi, że nie widzą swoich deklaracji. Kolejna pani z Urzędu twierdzi, że ich nie ma.

Czy jest jakiś sposób, żeby wysłać je ponownie? 
 

Clipboard02.jpg

Clipboard03.jpg

Link to postu
  • 1 rok później...

Mam podobny problem, tyle, że moje deklaracje w ogóle nie wchodzą do US. U mnie się nie naprawiło. Dalej mam błąd, że nie mam upoważnienia, a przecież mam. Dzwoniłam jeszcze do US, bo może gdzieś coś im się zgubiło/ wyłączyło i dlatego deklaracje nie wchodzą, ale jest ok. Czyli cos mam nie tak w programie....ale co?

 

 

Link to postu
W dniu 28.02.2022 o 12:37, Roman Budzisz napisał:

Można usunąć dane elektroniczne deklaracji - wówczas można będzie powtórzyć procedurę wysyłki ponownie. Ale trzeba mieć na uwadze, że nadany zostanie nowy numer referencyjny dla danej deklaracji.

 

Ma to jakieś znaczenie?? Ten numer referencyjny?Pierwszy raz to robię.

Link to postu
W dniu 16.01.2024 o 11:06, Emilia Jaroś napisał:

Mam podobny problem, tyle, że moje deklaracje w ogóle nie wchodzą do US. U mnie się nie naprawiło. Dalej mam błąd, że nie mam upoważnienia, a przecież mam. Dzwoniłam jeszcze do US, bo może gdzieś coś im się zgubiło/ wyłączyło i dlatego deklaracje nie wchodzą, ale jest ok. Czyli cos mam nie tak w programie....ale co?

 

Komunikat, że brak upoważnienia pochodzi z bramki na którą wysyłana jest deklaracja. Czasem spotykaliśmy się z problemem że bramka zwraca taki komunikat mimo iż użytkownik twierdził, że takie upoważnienie składał. Generalnie, proszę o informację,

1. czy taki komunikat występuje tylko dla konkretnej deklaracji (a inne przesyłają się poprawnie). 

2. Proszę opisać _dokładnie_ proces wysyłania deklaracji i raczej popierając zrzutami ekranu stan takiej deklaracji.

3. dokonać ręcznej próby z wykorzystaniem formularza interaktywnego. 

Link to postu
5 godzin temu, Emilia Jaroś napisał:
W dniu 28.02.2022 o 12:37, Roman Budzisz napisał:

Można usunąć dane elektroniczne deklaracji - wówczas można będzie powtórzyć procedurę wysyłki ponownie. Ale trzeba mieć na uwadze, że nadany zostanie nowy numer referencyjny dla danej deklaracji.

 

Ma to jakieś znaczenie?? Ten numer referencyjny?Pierwszy raz to robię.

Tak - ma znaczenie. Mówi pod jakim "numerem" znajduje się w "Ministerstwie" wysłana deklaracja. Jeżeli tą samą deklarację wyśle Pani ponownie, to uzyskując nowy numer będzie miała Pani dwa numery do tej samej (rozliczającą to samo)  deklaracji. Ostatecznym potwierdzeniem złożenia deklaracji jest oczywiście UPO na którym ten numer jest również wykazywany. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...