Rafał Lis 2 Napisano 10 Marca 2022 Udostępnij Napisano 10 Marca 2022 w Sprint2 - błąd braku pamięci i .NET Framework Z góry przepraszam, że temat umieszczam w tej części forum ale nie ma dedykowanego działu dla Sprint2. Korzystam z programu Sprint2 i SubiektNEXO. W trakcie pracy na Sprzedaży w Sprint2 pojawiają mi się 2 błędy. 1. Po pewnym czasie pracy pojawia się błąd braku pamięci (załącznik 1) Komputer na którym jest zainstalowany Sprint2, SubiektNEXO i baza MSSQL (Express) posiada 16 GB RAM (co powinno w zupełności wystarczać). Baza Subiekt ma ok 5 GB, a Sprint ma ok 4 GB. 2. Często w trakcie pracy pojawia się też błąd związany z .NET Framework (załącznik 2) Wykonałem sprawdzenie składników systemu za pomocą komendy 'sfc /scannow' aby naprawić ewentualne problemy związane z NET Framework ale problem nadal występuje. Czy ktoś może spotkał się z takimi błędami i ma pomysł jak je usunąć? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 11 Marca 2022 Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 w Sprint2 - błąd braku pamięci i .NET Framework Ad. 1 Ile jest kartotek w systemie? Może byłaby możliwość, aby niektóre nieużywane dezaktywować w Subiekcie nexo, co spowodowałoby, że nie byłyby ładowane podczas startu programu. Mogłoby pomóc również przełączenie parametru w Administracja -> Stanowiska -> Stanowiska pracy -> popraw stanowisko sprzedaży -> Wyświetlaj towary o zerowym stanie na Nie. Ad. 2 Proszę o podesłanie formularzem kontaktowym wszystkich logów: Subiekt Sprint – Jak przygotować dane wymagane do analizy w firmie InsERT? Wysyłając formularz kontaktowy proszę wybrać opcję kontynuując korespondencję z InsERT (posiadam numer zgłoszenia) i wpisać nr zgłoszenia INS-336125. Link to postu
Polecane posty