Skocz do zawartości

Sprint2 - błąd braku pamięci i .NET Framework

Polecane posty

Z góry przepraszam, że temat umieszczam w tej części forum ale nie ma dedykowanego działu dla Sprint2.

Korzystam z programu Sprint2 i SubiektNEXO.

W trakcie pracy na Sprzedaży w Sprint2 pojawiają mi się 2 błędy.
1. Po pewnym czasie pracy pojawia się błąd braku pamięci (załącznik 1)
Komputer na którym jest zainstalowany Sprint2, SubiektNEXO i baza MSSQL (Express) posiada 16 GB RAM (co powinno w zupełności wystarczać). Baza Subiekt ma ok 5 GB, a Sprint ma ok 4 GB.

2. Często w trakcie pracy pojawia się też błąd związany z .NET Framework (załącznik 2)
Wykonałem sprawdzenie składników systemu za pomocą komendy 'sfc /scannow' aby naprawić ewentualne problemy związane z NET Framework ale problem nadal występuje.

Czy ktoś może spotkał się z takimi błędami i ma pomysł jak je usunąć?

1_brak_pamieci.jpg

2_net_framework.jpg

Link to postu

Ad. 1

Ile jest kartotek w systemie? Może byłaby możliwość, aby niektóre nieużywane dezaktywować w Subiekcie nexo, co spowodowałoby, że nie byłyby ładowane podczas startu programu. Mogłoby pomóc również przełączenie parametru w Administracja -> Stanowiska -> Stanowiska pracy -> popraw stanowisko sprzedaży -> Wyświetlaj towary o zerowym stanie na Nie.

image.thumb.png.fe4dbad4e1e74197a08318d45d70fb9d.png

Ad. 2

Proszę o podesłanie formularzem kontaktowym wszystkich logów:

Wysyłając formularz kontaktowy proszę wybrać opcję kontynuując korespondencję z InsERT (posiadam numer zgłoszenia) i wpisać nr zgłoszenia INS-336125.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...