Agnieszka Sokołowska 0 Napisano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2022 w Problem z podłączeniem konta InsERT Witam, ostatnio u klienta pojawił się problem z podłączeniem konta InsERT w Subiekcie Nexo PRO. Każdorazowo podczas próby podłączenia pojawia się komunikat błędu jak na załączonym screenie. Przeinstalowałam biblioteki .NET, ale nie rozwiązało to problemu. Czy spotkał się Ktoś z podobnym problemem ? Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2022 w Problem z podłączeniem konta InsERT Ile klient ma pamięci RAM na tej maszynie? Link to postu
Agnieszka Sokołowska 0 Napisano 8 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2022 w Problem z podłączeniem konta InsERT Dokładnie 3 GB Ram, ale to by mogło wynikać ze zbyt małej ilości RAM niż zalecana przez Państwa ? Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2022 w Problem z podłączeniem konta InsERT Dokładnie to jest przyczyną tej sytuacji. Link to postu
Polecane posty