Iza Knopik 0 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Autoryzacja płatności elektronicznej Czasami w trakcie realizacji płatności kartą wyświetla się komunikat jak w załączniku. Na terminalu płatność jest zrealizowana. Jaka może być przyczyna? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Autoryzacja płatności elektronicznej Przyczyną może być nieprawidłowa komunikacja z terminalem podczas finalizacji transakcji, ale jest to tylko domysł, bo nie mamy tego typu zgłoszeń. W ustaleniu przyczyny problemu mogą pomóc dane diagnostyczne. Istotne jest, żeby w tych danych był zapis nieprawidłowej komunikacji. Ponieważ problem występuje sporadycznie, proszę włączyć zapis danych w konfiguracji, jak to opisano we wskazanym artykule, a przesłać je do działu pomocy technicznej dopiero po wystąpieniu problemu. Link to postu
Iza Knopik 0 Napisano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Autoryzacja płatności elektronicznej Dziękuję. Link to postu
Polecane posty