Skocz do zawartości

Polecane posty

Mam dwa problemy, z którymi nie mogę sobie poradzić w wydrukach raportów (różnych)

1. Brak możliwości ustawienia kolumny pozycji Lp.

2. Podsumowanie raportów wygląda tak, że strona podsumowywana jest w sposób:

suma folio - tu jest ok

przeniesienie z folio - tu też ok

razem - i tu nie jest ok, ponieważ od pierwszej strony jest podsumowanie całego raportu, a nie poszczególnych stron.Przechwytywanie2.PNG.bbf88969537ffa501111605d391d6ae0.PNG

 

Czy można dodać kolumnę lp. i czy jest możliwość zmodyfikowania podsumowywania raportów ?

 

Przechwytywanie.PNG

Link to postu

Czyli drukuje Pani opcją Drukuj listę, która (ta opcja) wykorzystuje standardowy wzorzec wydruku dla dowolnej listy.
Zawartość tego wzorca nie jest konfigurowalna.
Ten wzorzec wydrukuje te kolumny które są widoczne na liście.

Skoro w raporcie nie jest dostępna kolumna Lp to takiej kolumny nie da się wydrukować.
Niektóre raporty mają dedykowaną opcję "Drukuj raport" dla której zdefiniowano dedykowane wzorce wydruków -podany przez Panią do nich nie należy.

Analogicznie jak w przypadku kolumny LP modyfikacja sposobu liczenia podsumowań w domyślnym wydruku listy nie jest możliwa.


 

Edytowane przez Krzysztof W.
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...