Justyna Wolska-Przystaś 0 Napisano 4 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2022 w dwa podmioty na jednym e-mailu konto insert produkt subiekt123 - konto zniknęło Witam, napotkałam następujący problem: udostępniłam klientowi subiekt123 na adresie e-mail, potem klient kupił kolejną spółkę i też na tym samym adresie udostępniłam mu ten produkt subiekt123. Logując się klient widział dwa konta a tym samym dwa dostępy do subiekt 123. Ale klient zwrócił się z prośbą, aby jednak rozdzielić to na dwa adresy. Tak też zrobiłam. Obecnie niestety nie można się zalogować na tym adresie e-mail - gdy chcę przypomnieć hasło jest wyświetlana informacja, że "Brak konta założonego na podany adres." Co poszło nie tak? Potrzebuję wygenerować duplikaty faktur do historycznych dokumentów. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 4 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2022 w dwa podmioty na jednym e-mailu konto insert produkt subiekt123 - konto zniknęło Dzień dobry Pani Justyno, Dziękuję za zgłoszenie. Proszę w wiadomości prywatnej podać numery NIP (swój i dwa klienta). Sprawdzimy. Link to postu
Polecane posty