Skocz do zawartości

Znikające adresy e'mail

Polecane posty

Dzień dobry,

ostatnio, jak zazwyczaj na koniec miesiąca, robiłem faktury cykliczne i okazało się, że na około dwieście faktur, dziesięć nie zostało wysłane przez system. Przy ikonce dzwonka była czerwona liczba 10 a po kliknięciu wyskakiwały okienka z informacją, że nie wysłano faktury na przypisany do klienta e'mail. Przy próbie powtórnej ręcznej wysyłki, w okienku "USTAWIENIA WYSYŁKI EMAIL" w linijce "Email odbiorcy" pojawiało się puste miejsce pomimo wpisania adresu e'mail w odpowiednim miejscu w kartotece klienta i zaznaczeniu wysyłki faktury przez e'mail. Dopiero po kilkunastu próbach udawało mi się wysłać te faktury. Działo się to 31.08 br. Dzisiaj miałem powtórkę z tej sytuacji. Proszę o informację co mogło być powodem i co mogę z tym zrobić. Na tę chwilę nie dysponuję zrzutami ekranu. 

 

Pozdrowienia

 

Zenon Liber

Link to postu
  • 7 miesięcy temu...

Sytuacja się powtarza. Co jakiś czas mam spory problem z wysyłką faktur ponieważ przypisane do klientów adresy e'mail znikają. Za każdym razem są to przypadkowe adresy, dzisiaj to już ok. 15 adresów muszę wyszukiwać w innym programie i aktualizować dane klientów. Proszę o radę, co z tym zrobić. Nie wiem, może ja coś robię nie tak ale nie za bardzo wiem co mógłbym takiego robić, że tak się dzieje. 

Link to postu

Dzień dobry Panie Zenonie,

Dziękuję za przesłanie pytania. Nie mogę potwierdzić opisanej sytuacji. Adresy email klientów nie znikają. Czy adres email klienta wprowadza Pan w kartotece klientów? Jeżeli tylko na dokumencie to proszę pamiętać że zmiana danych klienta (w tym wprowadzenie nowych danych) na dokumencie dotyczy tylko tego dokumentu. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...