Skocz do zawartości

Integracja z Prestashop

Polecane posty

Mam integrację Subiekta GT ze sklepem na silniku Prestashop przez BPA (nie jestem informatykiem, mogę coś źle opisać bo się nie znam) zrobioną przez firmę i od początku mam problem z przerzucaniem produktów. Czy ktoś może mi pomóc w tej sprawie? Firma, która zrobiła integrację ignoruje moje pytania i problem, odrzucają połączenia gdy dzwonię. Informatyk, który zajmuje się Prestashop od strony technicznej presty nie widzi problemu. Produkty przerzucają się do magazynu presty ale są niewidoczne w sklepie. Mam tych produktów co raz więcej. Problem się pogłębia. Towar stoi a ja go nie mogę sprzedać bo jest niewidoczny. Potrzebuję informatyka, który się na tym zna.

Link to postu

Obecnie jest takich ok 6 produktów. W subiekcie stan jest poprawny, w magazynie presta też widzę poprawnie ilość a na samym sklepie presta klient nie widzi towaru i sklep pokazuje stan 0. Inne produkty przenoszą się poprawnie (chyba) na razie wyłapałam te 6. Sklep prowadzę od 10 lat i prestę potrafię obsługiwać, mam też informatyka, który zajmuje się wszystkim co bardziej skomplikowane i dotyczy presty i on nie widzi błędu. W presta wszystko jest poprawnie ustawione. Jak zrobię "pozwól zamówić" to produkt jest aktywny i klient może kupić ale nie jestem w stanie pilnować ręcznie stanów aby na - ktoś nie kupił.

Dziwne jest to, że wczoraj ktoś kupił niewidoczny przedmiot więc komuś się wyświetla a komuś innemu nie. To jeden z produktów: https://www.kocimietka.pl/zwirki/45-zwirek-super-benek-compact-5905397010142.html Ocecnie na stanie mam 1 szt.

Link to postu

Produkt ten na sklepie w szczegółach widoczny jest na -1, w magazynie produktu na 1 i w subiekcie też poprawnie został sprzedany i stan jest na 1 (były 2 szt). Błąd musi być gdzieś po drodze z subiekta do presty. W programie BPA potrafię wywołać przerzucanie nowych produktów i przerzucanie nowej dostawy i tyle. Może tam coś trzeba poprawić, zaznaczyć, odznaczyć... :(