Skocz do zawartości

Integracja z Prestashop

Polecane posty

Mam integrację Subiekta GT ze sklepem na silniku Prestashop przez BPA (nie jestem informatykiem, mogę coś źle opisać bo się nie znam) zrobioną przez firmę i od początku mam problem z przerzucaniem produktów. Czy ktoś może mi pomóc w tej sprawie? Firma, która zrobiła integrację ignoruje moje pytania i problem, odrzucają połączenia gdy dzwonię. Informatyk, który zajmuje się Prestashop od strony technicznej presty nie widzi problemu. Produkty przerzucają się do magazynu presty ale są niewidoczne w sklepie. Mam tych produktów co raz więcej. Problem się pogłębia. Towar stoi a ja go nie mogę sprzedać bo jest niewidoczny. Potrzebuję informatyka, który się na tym zna.

Link to postu

Obecnie jest takich ok 6 produktów. W subiekcie stan jest poprawny, w magazynie presta też widzę poprawnie ilość a na samym sklepie presta klient nie widzi towaru i sklep pokazuje stan 0. Inne produkty przenoszą się poprawnie (chyba) na razie wyłapałam te 6. Sklep prowadzę od 10 lat i prestę potrafię obsługiwać, mam też informatyka, który zajmuje się wszystkim co bardziej skomplikowane i dotyczy presty i on nie widzi błędu. W presta wszystko jest poprawnie ustawione. Jak zrobię "pozwól zamówić" to produkt jest aktywny i klient może kupić ale nie jestem w stanie pilnować ręcznie stanów aby na - ktoś nie kupił.

Dziwne jest to, że wczoraj ktoś kupił niewidoczny przedmiot więc komuś się wyświetla a komuś innemu nie. To jeden z produktów: https://www.kocimietka.pl/zwirki/45-zwirek-super-benek-compact-5905397010142.html Ocecnie na stanie mam 1 szt.

Link to postu

Produkt ten na sklepie w szczegółach widoczny jest na -1, w magazynie produktu na 1 i w subiekcie też poprawnie został sprzedany i stan jest na 1 (były 2 szt). Błąd musi być gdzieś po drodze z subiekta do presty. W programie BPA potrafię wywołać przerzucanie nowych produktów i przerzucanie nowej dostawy i tyle. Może tam coś trzeba poprawić, zaznaczyć, odznaczyć... :(

Link to postu

To co piszesz jest bardzo dziwne, albo czegoś nie rozumiem.

Przedmiot z linku jest widoczny na stronie, ale jest go brak na stanie co mnie wcale nie dziwi skoro masz -1. Jak to się stało, że jest -1? Zrobiłeś pozwól zamówić i wówczas ktoś złożył zamówienie? Skoro fizycznie masz 1 szt. i w Subiekcie też jest 1 szt. to trzeba szukać przyczyn w programie do integracji. Jest jeszcze opcja, że masz te produkty zarezerwowane w Subiekcie z rezerwacją i wówczas sklep nie będzie ich widział - sprawdź w kartotece towaru.

Ciężko cokolwiek pomóc skoro nie zna się ustawień programu do integracji. 

Z opisu wynika, że problem dotyczy tylko kilku produktów? Reszta aktualizuje się dobrze?

Link to postu

Widzisz ten produkt? U mnie jest jako niedostępny patrząc przez 3 przeglądarki i z telefonu...

Nie rozumiesz, w magazynie presta były 2 szt dostępne (poprawnie) ale sklep pokazywał 0 szt a ktoś kupił (widocznie mógł kupić bo widział, że dostępne) i jest -1 (w sklepie) bo w magazynie presty jest 1 szt (poprawnie).

Jest to totalnie dziwne dlatego szukam pomocy bo nie mogę tego rozgryźć.

Na początku były 2 takie produkty, potem 4 teraz mam już 6 produktów, które nie przenoszą się poprawnie. Tyle zauważyłam przez przypadek. Może być ich więcej ale musiałabym siedzieć i sprawdzać ręcznie ile pokazuje sklep a ile jest w magazynie. Mam niektórych towarów duże ilości, nie do ogarnięcia ręcznie. Boję się, że mam coś na stanie ale sklep tego nie wyświetla i towar stoi...

Tak, uważam ,że problem jest w integracji ale sama tego nie ogarnę a informatyk, który zrobił integrację ma mnie w du....

PS. jestem kobietą...

Link to postu

No to nie wiem jak to robisz... u mnie na telefonie i kompie otwiera się normalnie. Teraz na tym produkcie widzę informację "Ostatnie sztuki w magazynie" i nie można dodać do koszyka więcej niż 1 produkt. Coś tu do końca nie wszystko zostało powiedziane. Jeśli w panelu sklepu masz 2 szt., ale na sklepie nie są one widoczne to nie wina integracji tylko samego sklepu, ale to co opisałaś nie jest w ogóle logiczne 🤷‍♂️. Żeby cokolwiek zdziałać trzeba prześledzić problem od początku i pokazać całą historię produktu w Subiekcie, to co jest w panelu sklepu po integracji, oraz co pokazuje sam sklep.

P.S. bardzo przepraszam 🙂 faktycznie nie zwróciłem uwagi   

Link to postu

Nie ma.

No to wytłumacz mi dlaczego kilka miesięcy (od stycznia) mam integracje wszystko jest ok i nagle po przerzuceniu towaru zaczynają się robić cyrki. Często też towar się wcale nie przeniesie i wpisuję go ręcznie. I tu się zastanawiam czy towar, ktory się nie przeniósł poprzez integrację a dodany został ręcznie nie zacznie "głupieć". Ciężko mi pamiętać czy akurat te towary tak miały. Inny produkt, który też ma błąd był sprzedawany jako "pozwól zamówić" i myślałam, że to sprawiło problemy i "coś" sobie zapamiętało, że było -4szt i o te 4 szt mi teraz przekłamuje. Może tak być, że te inne produkty też miały podobną sytuacje (ale tego dokładnie nie pamiętam).

 

Link to postu

Jeśli dodajesz produkt ręcznie to musisz go jakoś powiązać w integracji, a jeśli tego nie zrobisz to skąd integrator ma wiedzieć w którym produkcie zaktualizować cenę czy ilość? Tak jak pisałem jest tu bardzo dużo niewiadomych i tak na forum nie da się tego ogarnąć. Trzeba zajrzeć do programów i zobaczyć co masz ustawione. Jaka firma robiła integrację? Masz jakąś dokumentację?

Link to postu

Produkty mają indeksy są powiązane. Wszystko od roku działa poprawnie, sprzedaż, statusy, faktury, dostawy, wysyłki itp. Tylko z przerzucaniem produktów po dostawie czasem jest problem.

Nie mam nic. Orbis-software.pl Niestety od początku mam problemy z tą firmą i komunikacją z nimi :( Subiekt i program do integracji mam na swoim serwerze (komputer osobny) Tak jak wspomniałam w pierwszym poście szukam informatyka, który się zna na integracjach czy też programie do tej integracji. Myślałam, że ktoś tu ma zrobione albo robił komuś coś takiego i to ogarnia.

Link to postu

Moim zdaniem trzeba było od tego zacząć, aby powiedzieć jakiej firmy jest integracja. To nie jest tak, że się ktoś na tym zna lub nie. Każda firma ma to inaczej zrobione i tu jest problem. Żeby ktoś to ogarnął musi wdrażać integracje z tej firmy lub przeczytać dokumentację jak to działa.

Ja korzystam z integracji firmy Firmes - też było ciężko na początku wszystko ustawić pod siebie i podobnie jak u Ciebie po sprzedaży produktu kontakt jest ograniczony :(

 

Cały czas nie daje mi spokoju to co napisałaś

Cytat

Nie wiem kiedy zaglądałeś na sklep. Dziś jakieś 50 minut temu dostawa była i doszły 2 szt. W magazynie presta są 3 szt. Ja obecnie widzę na sklepie 1 szt a nie 3 i ten napis "ostatnia sztuka" W subiekcie jest poprawnie 3 szt.

Pokaż jakiś, zrzut ekranu obrazujący tą ilość w PS

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...