Skocz do zawartości

JPK na żądanie - JPK_FA - problem z generowaniem


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Arkadiusz Cieśla,

Polecane posty

Witam serdecznie

 

Wczoraj na prośbę naszego biura rachunkowego miał być wygenerowany wspomniany plik, czyli JPK_FA ze sprzedaży tylko z listopada 2022. Na screenach widać ustawienia. Niestety jak widać na screenie nr 2 program na tym punkcie kończy pracę i jest tylko szybkie info o błędzie (dymek, bez informacji jaki to błąd) i nic więcej się nie dzieje. Przy ustawieniu na poprzedni miesiąc, czyli październik 2022 nie ma błędu i plik generuje się poprawnie.

 

Czy ktoś może miał taki przypadek i wie, co z tym zrobić?

jpk_2.jpg

jpk_1.jpg

Link to postu
  • Rozwiązanie

Dzień dobry, proszę wykonać czynności serwisowe na problematycznej bazie danych, a następnie ponownie wygenerować deklarację.

InsERT GT – Jak przeprowadzić czynności serwisowe na bazie danych?

 

W przypadku gdy powyższe czynności nie przyniosą żądanego efektu, proszę spróbować zastosować poniższe ustawienie, ustawiając TIMEOUT na wartość = 0(zero) i wówczas wygenerować plik: InsERT GT – Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera.

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...