Mateusz Poprawski 1 Napisano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2023 w Zmiana typu terminarza - zarezerwuj.pl Witam serdecznie. Posiadam opłacony jeden terminarz w aplikacji. Chciałbym zmienić typ terminarza z godzinowego na wydarzeniowy. Niestety system nie pozwala na taki krok. W przypadku chęci usunięcia terminarza system informuje nas, że nie można usunąć jedynego terminarza. Niestety nie ma również utworzenia drugiego terminarza, by później usunąć ten zbędny (godzinowy), ponieważ licencja ogranicza się tylko do jednego terminarza. Proszę o informację jak mogę zmienić typ terminarza. Czy usuwając wszystkie zasoby i usługi powiązane z tym terminarzem będę mógł zmienić terminarz na inny typ? Proszę o pomoc. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Link to postu
Mateusz Michel 1 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Zmiana typu terminarza - zarezerwuj.pl 12 godzin temu, Mateusz Poprawski napisał: Witam serdecznie. Posiadam opłacony jeden terminarz w aplikacji. Chciałbym zmienić typ terminarza z godzinowego na wydarzeniowy. Niestety system nie pozwala na taki krok. W przypadku chęci usunięcia terminarza system informuje nas, że nie można usunąć jedynego terminarza. Niestety nie ma również utworzenia drugiego terminarza, by później usunąć ten zbędny (godzinowy), ponieważ licencja ogranicza się tylko do jednego terminarza. Proszę o informację jak mogę zmienić typ terminarza. Czy usuwając wszystkie zasoby i usługi powiązane z tym terminarzem będę mógł zmienić terminarz na inny typ? Proszę o pomoc. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Dzień dobry, w takiej sytuacji proszę o przesłanie do nas maila na adres opieka@zarezerwuj.pl, w którym uwzględni Pan dane firmy, na którą mają Państwo licencję zarezerwuj.pl. Wówczas zmienimy Panu tymczasowo maksymalną liczbę terminarzy i będzie miał Pan możliwość stworzyć nowy terminarz. Link to postu
Mateusz Poprawski 1 Napisano 3 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Zmiana typu terminarza - zarezerwuj.pl 9 godzin temu, Mateusz Michel napisał: Dzień dobry, w takiej sytuacji proszę o przesłanie do nas maila na adres opieka@zarezerwuj.pl, w którym uwzględni Pan dane firmy, na którą mają Państwo licencję zarezerwuj.pl. Wówczas zmienimy Panu tymczasowo maksymalną liczbę terminarzy i będzie miał Pan możliwość stworzyć nowy terminarz. Dziękuję za wiadomość. Skontaktowałem się telefonicznie z Państwa firmą i wszystko udało mi się pozytywnie załatwić. Pozdrawiam 1 Link to postu
Polecane posty