Skocz do zawartości

certyfikat SSL

Polecane posty

Dzień dobry,

 

na wstępie chciałem zapytać od kiedy występują takie objawy? Czy w ostatnim czasie zmieniał Pan coś w konfiguracji domeny w vendero, w panelu Cloudflare lub u dostawca domeny? Czy miał Pan wcześniej domenę własną, która działała w poprawny sposób z certyfikatem cloudflare? 
Jaki jest Pana dostawca domeny? Czy ma Pan konto na cloudflare i czy konfigurował tam Pan rekordy? 

Pod tym linkiem można znaleźć instrukcję dla np. domen na nazwa.pl. Niestety nie mamy instrukcji dla dostawcy zenbox.pl

 

Domyślam się, że problem może być błędny sposób zmiany NS (name serwerów) u dostawcy zenbox. Tu link jak zrobić to poprawnie: https://zenbox.pl/pomoc/artykul/serwery-dns-oraz-strefa-dns-w-zenbox-pl/

 

W razie problemów zapraszam także do wiadomości prywatnej.

 

Z wyrazami szacunku,

Paweł Żółtaniecki

 

Edytowane przez Paweł Żółtaniecki
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...