Skocz do zawartości

Plany do wersji 45 - część 1

Polecane posty

Szanowni Państwo, 
zgodnie z tradycją informowania o częściowych planach do dużych wersji, przesyłam Państwu pierwszą część zmian, które chcemy wprowadzić do wersji 45 nexo. Wersję tę opublikujemy na przełomie marca/kwietnia tego roku. Druga część planów pojawi się na początku marca. 

 

Zapraszam do zapoznania się z filmami o planowanych zmianach w wersji 45: 

 

 

Co zrobimy w Subiekcie:

  • Dodamy opcjonalne drukowanie naklejek na AS zmieniony po aktualizacji cenników na podstawie dokumentów.
  • W zleceniach produkcyjnych dodamy obsługę statusu magazynowego "częściowa rezerwacja dostaw".
  • W definicjach zestawów cenowych dostępnych w cennikach umożliwimy wprowadzanie określonej stałej ceny sprzedaży (np. 9,99zł).
  • Dodamy opcjonalną możliwość niedrukowania napisu "Zaliczka" dla fiskalizowanych pozycji z faktur zaliczkowych końcowych.
  • Zmiany w menu kontekstowym dla dokumentów sprzedaży.

 

Co zrobimy w Subiekcie w ramach prac nad KSeF'em: 

  • Mapowanie jednostek miar asortymentu dla celów importu faktur z KSEF.
  • Uwzględnianie przychodów zewnętrznych istniejących w Subiekcie nexo podczas wystawiania faktury zakupu na podstawie e-Faktury.
  • Podświetlanie powiązanych kontrolek podczas wystawiania dokumentu zakupu na podstawie e-Faktury.
  • Przystosowanie POSa do obsługi KSEFu.
  • Automatyzacja w kontekście KSEFu.
  • Przypisywanie pobranym z KSEF e-Fakturom oddziału, magazynu, klienta (dostawcy) i stanowiska kasowego. Przypisanie to będzie dobrowolne i niewymagane, ale gdy zostanie wykonane, podczas wystawiania faktur zakupu będą one uwzględniane w pierwszej kolejności. Dodamy także możliwość filtrowania po tych danych.
  • Podczas wystawiania faktury zakupu na podstawie e-Faktury wprowadzimy możliwość wstawiania nieprzetworzonych danych w miejsce nierozpoznanego asortymentu. W takim ustawieniu nierozpoznana pozycja będzie prezentowana ze specjalnym oznaczeniem (znak zapytania w polu symbol) i użytkownik będzie musiał świadomie rozpoznać ją przed zapisem dokumentu.

 

Co zrobimy w Gestorze: 

  • Dodamy możliwość aktualizacji cen przy zbiorczym aneksowaniu umów z klientami.
  • W module Poczta dodamy możliwość korzystania ze skrzynek udostępnionych z Microsoft Office.
  • Zoptymalizujemy i przyspieszymy funkcjonowanie modułu Procesy ofertowe. Zmiany obejmą również wszystkie filtry dostępne w module.
  • Dodamy parametr, w parametrach zleceń serwisowych, który umożliwi automatyczne wiązanie dokumentów RW, jako koszty dodatkowe, do wystawianej usługi na dokumencie końcowym.
  • Zoptymalizujemy i przyspieszymy funkcjonowanie modułu Poczta oraz Poczta wychodząca. Zmiany obejmą również wszystkie filtry dostępne w module.
  • Na karcie procesu ofertowego dodamy możliwość określenia sposobu dostawy.
  • W słowniku modele urządzeń dodamy operację umożliwiającą zbiorczą zmianę producentów.
  • Wprowadzimy zmianę, aby nie było sprawdzane uprawnienie "Biblioteka załączników - Zarządzaj słownikiem kategorii" przy zapisie wydruku w bibliotece załączników generowanym przez automat.
  • Poprawimy zachowanie programu dla pola stopień realizacji, podczas powielania działań.
  • Poprawimy drukowanie kodów kreskowych na naklejkach. Problem dotyczy kodów, które są rotowane w szablonie.
  • W module ofert poprawimy błąd, który uniemożliwia użycie kolumny Data ostatniej realizacji i jednoczesnego użycia filtra Dokumenty realizujące.
  • W module zleceń serwisowych dodamy możliwość zbiorczej zmiany statusu naprawy.

 

Co zrobimy w Gratyfikancie: 

  • W oddelegowaniach (funkcja w laboratorium) udostępnimy możliwość pomniejszania wynagrodzenia w kraju za czas oddelegowania, a także możliwość naliczania wynagrodzenia za czas oddelegowania.
  • Rozbudujemy filtr miesiąca w widokach wynagrodzeń.
  • W wydrukach rachunków do umów cywilnych płatnych gotówką dodamy pokwitowanie przyjęcia wypłaty.
  • Umożliwimy wydruk listy obecności w formie - jedna osoba na jednej kartce.

 

Co zrobimy w zmianach wspólnych:

  • Wycofamy możliwość korzystania z pól własnych w wersji 1. 
    • Przed aktualizacją podmiotu do nowej wersji będzie wymagane przejście na pola własne w wersji 2. 
    • Wszystkie dane zostaną zachowane.

    Komentarze (Laboratorium): 

  • Dodamy nowy moduł Komentarze, który będzie wyświetlał wszystkie dodane komentarze do InsERT nexo.
  • Dodamy możliwość wyszukania komentarzy w wyszukiwarce nexo.
  • We wszystkich modułach, w których są komentarze dodamy nowe kolumny: liczba komentarzy, data ostatniego komentarza.
  • W module Poczty dodamy wyświetlanie komentarzy w podglądzie pod listą wiadomości pocztowych.
  • W większości modułów dodamy operację, która umożliwi dodanie komentarza bez konieczności otwierania obiektu, również zbiorczo.

 

Co zrobimy w Automatyzacji:

  • W warunkach dla automatów dodamy możliwość określenia klienta.
  • W automatach, dla warunków dodamy możliwość użycia operatorów logicznych LUB i ORAZ.
  • Dla automatów opartych o Działanie dodamy nową czynność umożliwiającą tworzenie Faktur Vat sprzedaży.
  • Dodamy nowe warunki dla automatów opartych o Działanie: Dostępność, Kategoria, Priorytet, Rodzaj, Wykonawca.

    Co zrobimy w Automatyzacji w Gratyfikancie:

  • Dodamy możliwość zatwierdzania list płac i rachunków.
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...