Skocz do zawartości

Ekwiwalent za urlop na osobnej liście

Polecane posty

Witam, przejrzałam wcześniejsze posty w temacie ekwiwalentu i nie znalazłam odpowiedzi. Jak zrobić listę płac - tylko z ekwiwalentem za niewykorzystany urlop - na 31.01. Wypłata wynagrodzenia i  pozostałych składników za styczeń będzie dopiero 10.02.

Mam wprowadzony ekwiwalent i korzystając z modułu Płace - Wypłaty - Dodaj listę płac - wg definicji w umowie  niestety liczy mi od razu wszystkie składniki łącznie z wynagrodzeniem za styczeń - czego chciałam uniknąć. Jak widać poniżej po usunięciu składników w lutym już nie mogę dla tego pracownika zrobić kolejnej listy głównej. Jak rozwiązać ten problem?

image.png.d3f28d5c9f69e7afbe2803cdf44eb8cb.png

image.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...