Skocz do zawartości

Polecane posty

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dzień dobry,

Potwierdzam - PUE przyjmuje importowany plik (wreszcie) 😁👍.

Mam dwa spostrzeżenia:

1) W pozycji "Informacje o pracowniku" pkt.1, pole "Podaj datę, od kiedy jest zatrudniony w tym wymiarze" wstawiana jest data początkowa aktualnej umowy. W sytuacji gdy jest to kolejna umowa na takich samych warunkach i przy zachowaniu ciągłości umów wydaje się, że powinna być data wcześniejsza (z praktyki ostatnio ZUS prosił o skorygowanie tej daty na wcześniejszą),

2) W pozycji "Informacja o wypłaconych świadczeniach" pkt.1 jest zaznaczana odpowiedź "NIE" pomimo wstawienia okresów wypłaconego wynagrodzenia chorobowego.

Poza tym najważniejsze, że import działa 😉

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Po ostatniej aktualizacji klient zgłosił błąd podczas próby podglądu deklaracji Z-3 wystawionych w ostatniej dostępnej wersji deklaracji natomiast jeszcze przed aktualizacją programu do wersji 1.75 SP 1.

Przy próbie wywołania dokumentów pojawia się komunikat:

 

"Nie można dokonać konwersji cyfr z formatu
uniwersalnego na format windows. Format zapisanych danych nie odpowiada
typowi pola zapisanego w definicji deklaracji. "

 

Klient zweryfikuje, czy może deklaracje wystawione już wcześniej usunąć i wystawić ponownie, natomiast chciałabym zapytać, czy przewidują Państwo inny proces postępowania z tym błędem?

Link to postu
W dniu 4.05.2023 o 10:43, Katarzyna Paszkiewicz napisał:

Po ostatniej aktualizacji klient zgłosił błąd podczas próby podglądu deklaracji Z-3 wystawionych w ostatniej dostępnej wersji deklaracji natomiast jeszcze przed aktualizacją programu do wersji 1.75 SP 1.

Przy próbie wywołania dokumentów pojawia się komunikat:

 

"Nie można dokonać konwersji cyfr z formatu
uniwersalnego na format windows. Format zapisanych danych nie odpowiada
typowi pola zapisanego w definicji deklaracji. "

Dzień dobry, potwierdzamy problem. Poprawimy go w kolejnych wersjach programu.

W dniu 4.05.2023 o 10:43, Katarzyna Paszkiewicz napisał:

Klient zweryfikuje, czy może deklaracje wystawione już wcześniej usunąć i wystawić ponownie, natomiast chciałabym zapytać, czy przewidują Państwo inny proces postępowania z tym błędem?

Jeśli klient nie chce generować na nowo deklaracji, to może prostszym rozwiązaniem na ten moment będzie podejrzenie deklaracji w PUE?

Link to postu
  • 5 tygodni później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...