Kamil Baliński 0 Napisano 5 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 w Błąd przy aktualizacji SUZ z 16.19 na 17.1 Witam, Mam problem z SUZ. Aktualizowałem na naszym "serwerze" windows 10 do wersji 22H2 po czym przeprowadziłem aktualizację subiekta poprzez plik instalacyjny z 39.2.0 na 43.1.2 podczas instalacji nexo na serwerze nie zaktualizowałem się SUZ z 16.19 na 17.1. (aktualizację NEXO i SUZ przeprowadziłem na komputerach pracujących na nexo jako klienci nie było problemu). SUZ 16.19 odinstalowałem i przez instalator SUZ 17.1 próbowałem przeprowadzić ponowną instalację, bezskutecznie. Po kilku próbach postanowiłem przywrócić system przez punkt przywracania sytemu do stanu sprzed aktualizacji win 10 i nexo, SUZ wrócił ale już bez zainstalowanych sterowników, próba naprawy przez instalację 16.19 czy aktualizacja do 17. 1 nie działała. Ponownie zainstalowałem aktualizację windowsa do 22H2, SUZ dalej nie ma sterowników (usługa działa) i nie daje się naprawić/aktualizować za każdym razem instalator po zainstalowaniu sterowników i certyfikatów cofa instalację. Usługa SUZ jest uruchomiona na porcie 8000, inna aplikacja nie działa na tym porcie, firewall sprawdzony, wcześniej nie było problemów. Subiekt Nexo na serwerze działa normalnie. Z rzeczy nietypowych jeśli chodzi o windows to nie działa usługa podglądu zdarzeń i nie można jej uruchomić, nie wiem czy tak było wcześniej bo z niej nie korzystałem. LOG z instalacji w załączniku. Proszę o pomoc/sugestie, mamy dość rozbudowany system i chciałbym uniknąć stawiania serwera ponownie od świeżej instalacji windowsa. Pozdrawiam Kamil SUZ_Install.log Link to postu
Maciej Lizak 14 Napisano 6 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Błąd przy aktualizacji SUZ z 16.19 na 17.1 Niestety nie spotkaliśmy się z takim przypadkiem wcześniej. W logach jest zawarta informacja o odmowie dostępu do ścieżki "C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\InsERT\Devices\TempDrivers\c2d04510-13e8-46c6-ae09-5a8f5d88c8df" Proszę się upewnić, że konto "USŁUGA SIECIOWA" ma dostęp do każdego katalogu ze ścieżki oraz innych katalogów w TempDrivers. Link to postu
Kamil Baliński 0 Napisano 6 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Błąd przy aktualizacji SUZ z 16.19 na 17.1 Nie mam użytkownika "USŁUGA SIECIOWA" system i administratorzy mają pełen dostęp, "TRUSTEDINSTALLER" ma tylko wyświetlanie zawartości i uprawnienia specjalne. Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 6 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Błąd przy aktualizacji SUZ z 16.19 na 17.1 „Usługa sieciowa” jest kontem wbudowanym: https://learn.microsoft.com/en-us/windows/win32/services/networkservice-account Na tym koncie pracuje większość usług systemowych, w tym SUZ. Link to postu
Kamil Baliński 0 Napisano 6 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Błąd przy aktualizacji SUZ z 16.19 na 17.1 Dziękuję, dodałem uprawnienia dla użytkowania „Usługa sieciowa” i program zainstalował się prawidłowo. Link to postu
Polecane posty