Tomasz Szwajca 7 Napisano 10 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 w Brak dostępu do usługi Subiekt123 przez Klienta Witam Mam od kilku miesięcy podpiętą Klientkę mojego Biura rachunkowego pod Subiekta123. Dzisiaj mi zgłasza, że nie może się zalogować do usługi. Nie zmieniała w międzyczasie e-maila. Odpiąłem usługę i zaprosiłem z powrotem do korzystania z Subiekta123. Problemy są nadal. Jaka może być tego przyczyna? Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie, ale ona korzysta z gmaila. Pozdrawiam. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 10 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 w Brak dostępu do usługi Subiekt123 przez Klienta Dzień dobry Panie Tomaszu, Dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Klientów używających gmaila również obsługujemy. Jak rozumiem, Klientka zaakceptowała zaproszenie? Z jakiego programu było wysyłane zaproszenie? Proszę w wiadomości prywatnej przesłać swój NIP i numer NIP Klientki. Sprawdzimy. Link to postu
Tomasz Szwajca 7 Napisano 10 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 w Brak dostępu do usługi Subiekt123 przez Klienta 39 minut temu, Kamil Smuszkiewicz napisał: Dzień dobry Panie Tomaszu, Dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Klientów używających gmaila również obsługujemy. Jak rozumiem, Klientka zaakceptowała zaproszenie? Z jakiego programu było wysyłane zaproszenie? Proszę w wiadomości prywatnej przesłać swój NIP i numer NIP Klientki. Sprawdzimy. Klientka korzystała z programu od kilku miesięcy. Dotychczas nie było z nim żadnych problemów. Po ponownym wysłaniu zaproszenia "podobno" zaakceptowała zaproszenie. Dokładne dane Klienta prześlę na priv. Dziękuję za szybką odpowiedź. Link to postu
Polecane posty