Skocz do zawartości

odliczanie składki zdrotownej ryczałt

Polecane posty

  • 3 tygodnie później...

W zeznaniu rocznym PIT-28 to dopiero wychodzą jaja... program wie że nie może odliczyć składki zdrowotnej od przychodów z najmu prywatnego i jej nie odlicza - to jest ok, ale część, którą program sobie zaocznie zalicza jako składkę odliczaną od przychodów z tego źródła (bez jej faktycznego odliczenia) jest gubiona i nigdzie nie jest rozliczana.

Link to postu
18 godzin temu, Martyna Pożarowska napisał:

W zeznaniu rocznym PIT-28 to dopiero wychodzą jaja... program wie że nie może odliczyć składki zdrowotnej od przychodów z najmu prywatnego i jej nie odlicza - to jest ok, ale część, którą program sobie zaocznie zalicza jako składkę odliczaną od przychodów z tego źródła (bez jej faktycznego odliczenia) jest gubiona i nigdzie nie jest rozliczana.

Jesteśmy świadomi zachowania programu. Konieczne zmiany powinny się pojawić w następnej wersji.

Link to postu

straszna kicha się robi niestety nexo... sama osobiście wielu właścicielom biur polecałam te programy a teraz muszę świecić oczami przez błędy, które powinny być poprawiane od ręki a nie na zasadzie że kiedyś tam może poprawimy... poprawienie wykrytych błędów to powinna być dla Was kwestia priorytetowa

  • Lubię to 1
Link to postu
28 minut temu, Martyna Pożarowska napisał:

które powinny być poprawiane od ręki a nie na zasadzie że kiedyś tam może poprawimy... poprawienie wykrytych błędów to powinna być dla Was kwestia priorytetowa

Mam wrażenie, że nie doszliśmy do porozumienia – poprawa wspomnianego przez Panią błędu jest kwestią priorytetową i planujemy wdrożenie stosownych zmian w najbliższej aktualizacji programu. Niemniej jednak daty opublikowania następnej wersji oprogramowania nie jestem w stanie jednoznacznie określić.

Link to postu

Dzień dobry, 

kolejność poprawiania błędów jest zależna od ich priorytetu. W pierwszej kolejności wdrażane są poprawki niezbędne do pracy na programie zgodnie z prawem. Zapewniam, że przedstawiony przez Pana problem wciąż mamy na uwadze, lecz ze względu na ilość koniecznych zmian w ostatnich i nadchodzących okresach termin realizacji zgłoszenia uległ zmianie.

Link to postu
Godzinę temu, Jacek Bartczak napisał:

Wykazywanie transakcji jako 0% krajowe, zamiast 0% eksport towarów z pewnością zgodne z prawem nie jest, no a ten właśnie błąd od roku nie został poprawiony.

Czy nie wspominaliśmy Panu o tym w poniższym temacie?

Tak jak napisał Pan @Kacper Panek

6 godzin temu, Kacper Panek napisał:

kolejność poprawiania błędów jest zależna od ich priorytetu. W pierwszej kolejności wdrażane są poprawki niezbędne do pracy na programie zgodnie z prawem. Zapewniam, że przedstawiony przez Pana problem wciąż mamy na uwadze, lecz ze względu na ilość koniecznych zmian w ostatnich i nadchodzących okresach termin realizacji zgłoszenia uległ zmianie.

Link to postu
W dniu 13.03.2023 o 08:32, Kacper Panek napisał:

Dzień dobry, 

kolejność poprawiania błędów jest zależna od ich priorytetu. W pierwszej kolejności wdrażane są poprawki niezbędne do pracy na programie zgodnie z prawem. Zapewniam, że przedstawiony przez Pana problem wciąż mamy na uwadze, lecz ze względu na ilość koniecznych zmian w ostatnich i nadchodzących okresach termin realizacji zgłoszenia uległ zmianie.

Tylko że Państwa braki kadrowe to nie jest problem użytkowników, my płacimy za abonament na ULEPSZENIA a niestety często te ulepszenia psują prawidłowo działające rzeczy albo poprawki wchodzą z błędami, których nie możecie poprawić bo jest ich za dużo. Nasuwa się taki wniosek: albo programiści, którzy wypuszczają produkt z błędami są nieudolni, albo macie ich po prostu za mało.

Tak czy inaczej to nie jest wytłumaczenie, które jako użytkownik jestem w stanie zaakceptować, ja kupuję produkt i on ma działać prawidłowo a nie że błędy będą naprawione "kiedyśtam", błędy powinny być naprawiane od ręki, na nowe funkcje mogę poczekać.

Link to postu

Nie dosyć, że to my jako użytkownicy testujemy oprogramowanie, wychwytujemy i zgłaszamy błędy wyręczając w tym producenta programu, to nie dosyć, że nikt nam za to nie podziękuje, to jeszcze tych błędów się nie naprawia. No rok od zgłoszenia błędu i nadal jest on nie naprawiony i nie wiadomo kiedy będzie to jest już przegięcie. Czas jaki u nas w biurze muszą pracownicy poświęcić na ręczne poprawianie danych w jpk też nas kosztuje, a i ryzyko popełnienia błędu przy ręcznych poprawkach też jest duże, no a to chyba nie to chodzi, aby ręcznie nanosić poprawki do jpk, bo producent programu nie ma czasu naprawić błędów w programie.

Gdy korzystaliśmy z GT to wytłumaczenie było takie, ze program w sumie jest już "wiekowy" i stąd na poprawki czeka się długo, bo trudniej się je wprowadza, ale gdy przejdziemy na nexo, to tam będą one szybko wprowadzane. Jak widać jednak nie tutaj jest problem.

Link to postu

Dzień dobry,

doceniamy i dziękujemy za zaangażowanie użytkowników w rozwój oprogramowania. Zapewniam, że poprawy błędów, jak i obowiązkowe zmiany prawne traktujemy priorytetowo, a czas usunięcia błędów uniemożliwiających korzystanie z oferowanych funkcjonalności staramy się skrócić do minimum, chcąc przełożyć naszą pracę na stałe podnoszenie komfortu Państwa pracy, mając jednocześnie na uwadze minimalizowanie ewentualnych komplikacji, których niestety nie sposób uniknąć mimo testów we wczesnych fazach jego rozwoju.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...