Bożena Dubiel 0 Napisano 3 Marca 2023 Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Problem z serwerem e-Usługi Witam! Po ściągnięciu ostatniej aktualizacji, tj. 44.0.2, do Gratyfikanta nexo, nie mam połączenia z serwerem e-Usług z powodu braku bezpiecznego połączenia SSL/TCP. Próbowałam wszystkiego, co było zawarte w instrukcjach w pomocy technicznej - bez skutku, nawet informatyk też nie rozwiązał problemu mimo ustawienia SSL zgodnie z instrukcją. Przez to nie mogę odświeżyć Portalu pracownika - pracownicy nie mają aktualizowanych danych o urlopach i wynagrodzeniach, gdyż po odłączeniu firmy z konta nie udaje się połączyć ponownie. Jak można to rozwiązać, czy ostatnia aktualizacja miała na to wpływ? Proszę o pomoc, dziękuję. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 200 Napisano 6 Marca 2023 Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 w Problem z serwerem e-Usługi Dzień dobry, z jakiego systemu operacyjnego Pani korzysta na problematycznym stanowisku? Link to postu
Bożena Dubiel 0 Napisano 6 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 w Problem z serwerem e-Usługi Dzień dobry Pracuję na Windows 7 Professional. Czy to ma znaczenie? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 200 Napisano 6 Marca 2023 Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 w Problem z serwerem e-Usługi Tak, z racji końca wsparcia dla systemu operacyjnego Windows 7. Zalecamy pracę na stanowisku, które spełnia aktualne wymagania systemowe InsERT nexo, w celu uniknięcia podobnych problemów w przyszłości. Link to postu
Bożena Dubiel 0 Napisano 6 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 w Problem z serwerem e-Usługi Tak myślałam. Dziękuję za pomoc! Link to postu
Polecane posty