Sławomir Babiński 5 Napisano 6 Marca 2023 Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 w Problem z SMS po aktualizacji do 1.74 SP2 Po aktualizacji do 1.74 SP2 pokazuje się błąd "Maksymalna długość wiadomości w aktualnej taryfie to 0. Treść została skrócona". Klient ma do wykorzystania ponad 9 tysięcy SMS'ów w aktywnym pakiecie. 1 Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 7 Marca 2023 Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Problem z SMS po aktualizacji do 1.74 SP2 Na początek proszę o odłączenie i podłączenie ponownie konta InsERT z poziomu menu Konto InsERT w prawym górnym rogu programu. Jeśli to nie pomoże, proszę o zrzut ekranu z konta InsERT, ze szczegółów pozycji usługi SMS oraz informacje, co znajduje się w tabelach sms_Params oraz sms_TariffHist. Link to postu
Sławomir Babiński 5 Napisano 7 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Problem z SMS po aktualizacji do 1.74 SP2 Wylogowanie i ponowne zalogowanie konta nie pomogło. Zrzut szczegółów Usługi SMS w załączeniu. Zawartość tabel w załączeniu. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 8 Marca 2023 Udostępnij Napisano 8 Marca 2023 w Problem z SMS po aktualizacji do 1.74 SP2 Proszę o informację, czy korzysta Pan z szablonu z zaznaczonym znacznikiem Używaj polskich znaków? Dodatkowo proszę stworzyć nowy szablon z tą samą treścią i autotekstami, wypróbować go i w razie dalszych błędów przesłać screen. Link to postu
Sławomir Babiński 5 Napisano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2023 w Problem z SMS po aktualizacji do 1.74 SP2 Klient korzysta z polskich znaków, widać to na screenie w pierwszym poście. Wychodzi na to że trzeba wszystko usunąć i zrobić od nowa? Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 8 Marca 2023 Udostępnij Napisano 8 Marca 2023 w Problem z SMS po aktualizacji do 1.74 SP2 2 minuty temu, Sławomir Babiński napisał: Klient korzysta z polskich znaków, widać to na screenie w pierwszym poście. Zgadza się, jednak chciałem się upewnić, czy szablon wiadomości również ma zaznaczoną tę opcję. 3 minuty temu, Sławomir Babiński napisał: Wychodzi na to że trzeba wszystko usunąć i zrobić od nowa? Najpewniej tak. Chciałbym jeszcze tylko zwrócić uwagę na taryfę, z jakiej korzysta klient. Jeśli jest to taryfa STANDARD, nie można wykorzystywać polskich znaków. Możliwe, że jest to przyczyną problemu. Link to postu
Polecane posty