Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia w Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0 Czy wykonywała Pani tę operację na problematycznym stanowisku? W dniu 5.06.2023 o 09:07, Arkadiusz Cieśla napisał: Aby przywrócić poprawny wydruk, należałoby na ten moment odłączyć rozwiązanie zewnętrzne, a następnie usunąć wszystkie pliki z folderu: %temp%/InsERT/RenderedSvgCache. Po tym zabiegu program powinien generować wydruki prawidłowo. Link to postu
Daria Pych 2 Napisano 16 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia w Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0 Na każdym stanowisku występuje ten problem. Szukałam ten folder i niestety komputer go nie wyszukuje. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia w Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0 Proszę spróbować z poziomu Eksploratora Windows. Link to postu
Daria Pych 2 Napisano 16 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia w Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0 Na serwerze nie odnajduje takiego folderu, natomiast u mnie na stanowisku znalazł, wykonałam takie działania jak Pan zaproponował i niestety błąd nadal występuje. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia w Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0 1 minutę temu, Daria Pych napisał: Na serwerze nie odnajduje takiego folderu, natomiast u mnie na stanowisku znalazł, wykonałam takie działania jak Pan zaproponował i niestety błąd nadal występuje. A czy zgodnie z zaleceniami odłączyła Pani rozwiązanie zewnętrzne? A następnie usunęła Pani pliki w folderze RenderedSVGCache? 1 Link to postu
Daria Pych 2 Napisano 16 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia w Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0 W końcu działa! Dziękuję bardzo za pomoc, była Pan bardziej pomocny niż Autoryzowany serwis Insert A*****t. Link to postu
Polecane posty