Skocz do zawartości

Raporty- błąd po aktualizacji do wersji 45.0


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Arkadiusz Cieśla,

Polecane posty

Czy wykonywała Pani tę operację na problematycznym stanowisku?
 

W dniu 5.06.2023 o 09:07, Arkadiusz Cieśla napisał:

Aby przywrócić poprawny wydruk, należałoby na ten moment odłączyć rozwiązanie zewnętrzne, a następnie usunąć wszystkie pliki z folderu: %temp%/InsERT/RenderedSvgCache.

 

Po tym zabiegu program powinien generować wydruki prawidłowo. 

 

Link to postu
1 minutę temu, Daria Pych napisał:

Na serwerze nie odnajduje takiego folderu, natomiast u mnie na stanowisku znalazł, wykonałam takie działania jak Pan zaproponował i niestety błąd nadal występuje.

A czy zgodnie z zaleceniami odłączyła Pani rozwiązanie zewnętrzne? A następnie usunęła Pani pliki w folderze RenderedSVGCache?

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...