Skocz do zawartości

obsługa abonamentowa

Polecane posty

Czołem!

Mam nadzieję, że piszę post w odpowiednim dziale, ale jeśli nie to będę wdzięczny Adminom za przeniesienie go do odpowiedniego działu. 

 

Przechodząc do meritum. Poszukuję firmy, która byłaby w stanie zapewnić obsługę mojej firmy (sklep motocyklowy - sprzedaż detaliczna) w ramach wsparcia dla programów linii Nexo (Subiekt, Rewizor, Gratyfikant). Potrzebuję kogoś, kto będzie w stanie zapewnić bieżące wsparcie (rozwiązywanie problemów w bieżącej obsłudze) oraz rozwijać automatyzację. Szukamy kogoś, kto pomoże usprawniać działania w modułach zamówień, zleceń, sprzedaży, zakupów, raportów, schematów dekretacji. Dodatkowo jesteśmy tuż przed odbiorem sklepu www, który również będziemy chcieli zintegrować z Nexo (tu też widzę duże pole manewru). Będę wdzięczny za wszelkie oferty.

 

Przemek

Link to postu

Dzień dobry.

 

Firma InsERT oferuje wiele opcji pomocy użytkownikom programu, m.in:

  1. Forum użytkowników — gdzie może Pan zapytać o każdą sprawę związaną z naszymi programami i uzyskać odpowiedź jednakowo od nas, naszych serwisantów oraz innych użytkowników.
  2. Formularz kontaktowy — jest to kolejne miejsce, gdzie można wysłać zagadnienie związane z problemem w naszych programach. Przed skorzystaniem z niego polecamy wcześniej napisać zagadnienie na forum.
  3. e-Pomoc techniczna — znajdzie Pan tam odpowiedzi na pytania związane z obsługą wszystkich programów zarówno serii InsERT GT, jak i InsERT nexo. Ponadto opisane są tam zagadnienia związane z pozostałymi naszymi produktami, m.in. Zarezerwuj, vendero.pl, Subiekt123 etc.
  4. Pomoc programowa — w programach desktopowych znajdzie Pan opis każdego modułu i każdej możliwej konfiguracji. Pomoc wywołuje się za pomocą klawisza F1 i dotyczy miejsca, z którego wywołał Pan okno pomocy. Przykładowo będąc na fakturach zakupu, po kliknięciu F1 pojawią się informacje związane z tym typem dokumentów.

Oprócz darmowej pomocy może Pan skorzystać z opcji płatnych:

  1. Telekonsultant — jest to roczna, abonamentowa usługa pozwalająca na kontakt telefoniczny z naszą firmą (8:00 - 20:00), gdzie staramy się rozwiązać każdy problem związany z naszym oprogramowaniem.
  2. Usługi serwisantów — pomoc nie tylko związana z naszymi programami, ale i wykraczająca poza ich funkcjonalność. Jest to najlepszy sposób na stworzenie czegoś wykraczającego poza nasz program. Nie zmienia to faktu, że polecamy kontakt z lokalnymi serwisantami nie tylko z zaawansowanymi zagadnieniami, a z każdym problemem.

Dodatkowo na tym forum jest sporo serwisantów i użytkowników, którzy pomagają rozwiązywać problemy. Zachęcam przejrzeć i skontaktować się z osobami, które Pana zaiteresują.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...