Skocz do zawartości

System.OutOfMemoryException - Odcinek z wypłaty

Polecane posty

Dzień dobry

 

Po aktualizacji Gratyfikanta do wersji 46.0.1 (aktualizacja z wersji 45.x.x od razu do 46.0.1) w większości podmiotów występuje ten sam błąd odnośnie "Odcinek z wypłaty / rachunku". Nie można go ani wydrukować, ani zapisać do jako plik (w żadnym formacie) ani nawet użyć Podglądu, ponieważ występuje ciągle ten sam błąd (zrzut ekranu w załączniku). Tyczy się on większości moich podmiotów (chociaż są wyjątki) oraz tyczy się wygenerowanych wypłat w dowolnej wersji (błąd jest ten sam bez różnicy czy wypłata była generowana w aktualnej czy poprzedniej wersji). Problemu upatruję najprawdopodobniej w systemie operacyjnym, ponieważ na 4 testowanych komputerach podpiętych "do sieci" błąd występuje na tych, na których jest zainstalowany Windows 10 Pro (wersja 21H2), a na jednym, na którym jest Windows 11 problem nie występuje (inne parametry są zbliżone do siebie). Kojarzę komunikat o wycofywaniu się ze starszych systemów operacyjnych od wersji 47, aczkolwiek jakby wersja 46 była przygotowaniem gruntu, to nadal wszystkie komputery spełniają wymóg, ponieważ wersja Win 10 jest daleko dalsza niż Anniversary update. W załączniku przesyłam zrzut ekranu z podstawową specyfikacją laptopa vostro dell 3500, na którym bład występuje oraz specyfikację drugiego laptopa, na którym jest zainstalowany Windows 11 i błąd nie występuje.

 

Liczę na pomoc w rozwiązaniu problemu.

Bez tytułu.png

Bez tytułu2.png

Bez tytułu3.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...