Skocz do zawartości

Powiązanie opisu z kategorią lub jej wymóg

Polecane posty

Witam czy ktoś wie jak można powiązać opis z kategorią w trakcie wprowadzania dokumentu do KPR ?  Chodzi o to, że jak wybiorę opis  to kategoria automatycznie się ustali na odpowiednią. (taka funkcjonalność była w Rachmistrzu ale jeszcze Dosowym a w GT nie wiem czy jest)

Lub czy jest możliwość ustalenia wymagalności  kategorii czyli  musi być uzupełniona  ( nie chodzi mi o kategorię domyślną bo zawsze będzie taka sama jak księgowa nie poprawi)

Pozdrawiam 

Link to postu
8 godzin temu, Krystyna Kurasz napisał:

Chodzi o to, że jak wybiorę opis  to kategoria automatycznie się ustali na odpowiednią. (taka funkcjonalność była w Rachmistrzu ale jeszcze Dosowym a w GT nie wiem czy jest)

Dzień dobry, w samym Rachmistrzu GT nie ma takiej możliwości. Domyślny opis oraz kategorię, można przypisać do kontrahenta (zakładka Księgowość).

8 godzin temu, Krystyna Kurasz napisał:

jest możliwość ustalenia wymagalności  kategorii czyli  musi być uzupełniona  ( nie chodzi mi o kategorię domyślną bo zawsze będzie taka sama jak księgowa nie poprawi)

Nie ma takiej możliwości. Natomiast może Pani do widoku KPiR dodać kolumnę Kategoria oraz dodać tzw. formatowanie warunkowe, które będzie zaznaczało (np. kolorem czerwonym) dokumenty bez kategorii.

kpir.png.7cb8a70730aec649c7c323201e96af7b.png

warunkowe.png.50f4f3354c55d237fbc63f3a614d9adf.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...