Skocz do zawartości

zwrot towaru i korekta

Polecane posty

Witam,

mamy taki problem do rozwiązania:

sprzedaliśmy klientowi nasz wyrób w określonej cenie, która obowiązywała na rynku w określonym czasie. Dzisiaj klient chce nam ten towar zwrócić, ponieważ nie jest mu potrzebny.

Zgodziliśmy się na zwrot, ale pod warunkiem, ze nie zwrócimy mu kwoty jaka wtedy zapłacił, tylko kwotę o połowę mniejsza (która wynika z aktualnie obowiązującej ceny rynkowej). Jak to rozwiązać w systemie?

Zrobiłam pierwsza korektę FS na całkowita ilość i wróciła mi kwota do zwrotu dla niego całościowa. Żeby mi zostało do zwrotu tylko tyle na ile umówiliśmy się, wystawiłam kolejną korektę do tej faktury bez wywoływania skutku magazynowego  na ilość,która była przez korektą i po różnicy ceny. Rozliczyłam te dwie korekty przez skojarzenie ze sobą i ostatecznie pozostało mi do zapłaty tyle na ile umówiliśmy się. Klient jednak nie chce przyjąć tych dwóch korekt.

Jak to inaczej rozwiązać?

 

Dziękuje z góry za pomysły.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...