Agnieszka F. 0 Napisano 29 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2023 w zwrot towaru i korekta Witam, mamy taki problem do rozwiązania: sprzedaliśmy klientowi nasz wyrób w określonej cenie, która obowiązywała na rynku w określonym czasie. Dzisiaj klient chce nam ten towar zwrócić, ponieważ nie jest mu potrzebny. Zgodziliśmy się na zwrot, ale pod warunkiem, ze nie zwrócimy mu kwoty jaka wtedy zapłacił, tylko kwotę o połowę mniejsza (która wynika z aktualnie obowiązującej ceny rynkowej). Jak to rozwiązać w systemie? Zrobiłam pierwsza korektę FS na całkowita ilość i wróciła mi kwota do zwrotu dla niego całościowa. Żeby mi zostało do zwrotu tylko tyle na ile umówiliśmy się, wystawiłam kolejną korektę do tej faktury bez wywoływania skutku magazynowego na ilość,która była przez korektą i po różnicy ceny. Rozliczyłam te dwie korekty przez skojarzenie ze sobą i ostatecznie pozostało mi do zapłaty tyle na ile umówiliśmy się. Klient jednak nie chce przyjąć tych dwóch korekt. Jak to inaczej rozwiązać? Dziękuje z góry za pomysły. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 w zwrot towaru i korekta W tym przypadku dobrym pomysłem będzie dodanie korekty z dodatkową pozycją Opłata manipulacyjna jako usługa jednorazowa. 1 Link to postu
Polecane posty