Skocz do zawartości

Portal Biura - Termin płatności przy wprowadzaniu faktury poprzez Portal Biura

Polecane posty

Witam.

Przy wprowadzaniu do Rewizora nexo pro faktury zakupu poprzez Portal Biura nie widzę terminu płatności.

Nie widząc terminu płatności nie umiem zweryfikować czy OCR poprawnie ten termin płatności odczytał.

Jak sobie poradzić z tym problemem?

Z góry dziękuję za pomoc

Link to postu

Widziałem ten wątek.

Nie jest to odpowiedź na moje pytanie.

Przede wszystkim u mnie nie pojawia mi się komunikat: "Termin płatności: Pole niedostępne w dokumentach odebranych z portali."

Jeszcze raz wyjaśnię, o co mi chodzi:

Wprowadzam faktury zakupu poprzez Portal Biura wykorzystując OCR.

Po zaczytaniu danych z faktury nie widzę jaki termin płatności OCR zaczytał - nie potrafię go zweryfikować czy jest poprawny (czyli taki, jak na fakturze).

Odznaczenie kwadracika, jak to zostało opisane w powyższym wątku, nic nie daje - dalej przy zaczytaniu faktury poprzez OCR nie wiem, jaki termin płatności OCR zaczytał.

Nie widzę terminu płatności również po zastosowaniu schematu dekretacji.

Mogę zobaczyć jaki program uzupełnił termin płatności dopiero wchodząc po zadekretowaniu dokumentu do rozrachunków.

I tam dla jednej z zaczytanych faktur zobaczyłem, że program uzupełnił mi termin zapłaty 14 dni od wystawienia faktury a na fakturze widnieje 7 dni.

Dzieje się tak obojętnie czy zaznaczam czy nie ten kwadracik, o którym mowa w powyższym wątku.

Druga sugestia, która być może działa a mianowicie: "Ewentualnie, można zrezygnować z automatycznego tworzenia rozrachunków na schemacie, a po dekretacji tworzyć/podłączać je ręcznie." to nie jest rozwiązanie problemu. Jeśli będę importował po kilkaset faktur zakupu miesięcznie poprzez OCR to nie po to,żeby potem ręcznie do każdej faktury tworzyć rozrachunek...

Według mnie po prostu brakuje pola termin płatności - powinno to pole pojawić się na etapie wczytywania dokumentu poprzez OCR a jeśli jest to niemożliwe, to ewentualnie podczas korzystania ze schematu dekretacji.

Z góry dziękuję za pomoc/podpowiedź jak temat ogarnąć.

Link to postu

Tak jak Pan zauważył, na ten moment termin płatności nie jest rozpoznawany dla faktur OCR. Natomiast mamy w planach taką obsługę dodać.

4 godziny temu, Mirosław Hok napisał:

I tam dla jednej z zaczytanych faktur zobaczyłem, że program uzupełnił mi termin zapłaty 14 dni od wystawienia faktury a na fakturze widnieje 7 dni.

 

W tym przypadku program ustawia termin płatności z danego rodzaju zobowiązania/należności (Konfiguracja – Rodzaje rozrachunków).

2023-12-11_13h23_17.png.95d28742547a89ec3ea1a4db94951114.png

Link to postu
  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 11.12.2023 o 08:20, Arkadiusz Cieśla napisał:

Dzień dobry, proszę zerknąć do poniższego wątku. Przed założeniem nowego wątku zalecam korzystać z forumowej wyszukiwarki.

 

Dzień dobry. U mnie przy dekretacji automatycznej z portalu pojawia się komunikat "Termin płatności: Pole niedostępne w dokumentach odebranych z portali". Próbowałam wg powyższego wątku, niestety nie podziałało. Prosze o pomoc jak mogę to rozwiązać.

 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
W dniu 28.01.2024 o 18:23, Magdalena Stokłosa napisał:
W dniu 23.01.2024 o 08:10, Arkadiusz Cieśla napisał:

Proszę pokazać jak wyglądają parametry rozrachunków i schemat dekretacji (ze szczegółami konta 200).

 

Zrzut ekranu 2024-01-28 182240.png

Jak wyglądają Parametry rozrachunków?
 

 

15 godzin temu, Kaja J napisał:

i co, jajco

Przypomnę, że według Regulaminu Forum niedopuszczalne jest umieszczanie na Forum treści bez wartości merytorycznej.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...