Wojciech Lewandowski 0 Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 w Problem z podłączeniem klienta biura Założyłem klienta z poziomu Gratyfikanta nexo importując dane wdrożeniowe z Gratyfikanta GT Próba podłączenia takiego podmiotu jako istniejącego klienta w Biurze nexo kończy się komunikatu: Nazwa podmiotu: Podanie NIP-u jest wymagane I tyle, podmiot ma podany NIP . Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 22 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2023 w Problem z podłączeniem klienta biura Dzień dobry, z jakich wersji programu Pan korzysta? 22 godziny temu, Wojciech Lewandowski napisał: podmiot ma podany NIP Rozumiem, że NIP prawidłowo przeniósł się z Gratyfikanta GT do Gratyfikanta nexo i jest widoczny w danych Mojej Firmy? Link to postu
Wojciech Lewandowski 0 Napisano 22 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2023 w Problem z podłączeniem klienta biura Godzinę temu, Kacper Panek napisał: Dzień dobry, z jakich wersji programu Pan korzysta? Rozumiem, że NIP prawidłowo przeniósł się z Gratyfikanta GT do Gratyfikanta nexo i jest widoczny w danych Mojej Firmy? Wersja 48.0.1 Tak NIP z linii GT przeniósł się prawidłowo Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 11 Stycznia Udostępnij Napisano 11 Stycznia w Problem z podłączeniem klienta biura Dzień dobry, przepraszam za długi okres oczekiwania – problem nie okazał się zbyt oczywisty. Proszę przejść do Biura nexo i odszukać Konfigurację – Parametry numerów NIP, PESEL i symboli. Tam w sekcji Numery NIP proszę zweryfikować, czy opcja Wymagaj numeru NIP dla instytucji została zaznaczona. Jeżeli powyższa opcja jest zaznaczona, proszę przejść do podmiotu Gratyfikanta nexo i sprawdzić, czy w module Kartoteki – Instytucje nie występuje jakaś instytucja bez NIP. Podejrzewamy, że wymagalność NIP dla instytucji jest zaznaczona, a w Gratyfikancie nexo występuje instytucja bez podanego numeru NIP, co skutkuje wspomnianym komunikatem. Link to postu
Polecane posty