Małgorzata Rybicka-Waszkowska 0 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w "Brak połączenia z internetem" po ostatniej aktualizacji Rewizora GT i konieczności rejestracji klienta Witam, po ostatniej aktualizacji Rewizora GT i konieczności rejestracji klienta otrzymuję komunikat, że "nie udało się zarejestrować klienta - brak połączenia z internetem" - co nie jest prawdą. Mam aktywne konto Insert i stałe łącze internetowe. Telefon do Pomocy Technicznej również nic nie dał/pomógł. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w "Brak połączenia z internetem" po ostatniej aktualizacji Rewizora GT i konieczności rejestracji klienta Proszę wykonać wszystkie kroki opisane w temacie e-Pomocy technicznej InsERT GT – Co zrobić, jeżeli mimo posiadania abonamentu, nie można aktywować nowej wersji programu przez internet? Link to postu
Małgorzata Rybicka-Waszkowska 0 Napisano 12 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia w "Brak połączenia z internetem" po ostatniej aktualizacji Rewizora GT i konieczności rejestracji klienta Dziękuję za odpowiedź ... ale w Rachmistrzu GT nie mam tego problemu. Tu -wszystko przebiega bez zakłóceń, klienci się rejestrują - a jest to ten sam komputer, ta sama sieć i łącze internetowe. Tylko w Rewizorze GT jest problem. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia w "Brak połączenia z internetem" po ostatniej aktualizacji Rewizora GT i konieczności rejestracji klienta Najpewniej rejestrowała Pani rachmistrza na adres mailowy X, a rewizora na Y. Proszę rejestrować klienta, korzystając z odpowiedniego adresu e-mail. Link to postu
Polecane posty